به خاطر شوهر صیغه ای قاتل شدم

عکس های بازسازی قتل سارا توسط مادر +تصاویر

مادر سنگدل که در یک سناریوی خودخواهانه دست به قتل دختر 4 ساله اش زده است در آخرین جلسه دفاع ابراز پشیمانی و دلتنگی برای دخترش می کند.
کد خبر: ۹۷۳۲۷۴
عکس های بازسازی قتل سارا توسط مادر +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، ساعت 6 صبح دومین روز فروردین ماه امسال ماموران کلانتری 160 خزانه در تماس امدادگران اورژانس از مرگ مرموز دختر بچه 4 ساله ای در منطقه خزانه خبر دادند.


ماموران با حضور در محل مادر سارا کوچولو را هدف تحقیق قرار دادند که ادعا کرد دخترم شب حالش خوب بود و پس از خوردن شام با هم خوابیدیم اما وقتی صبح بیدار شدم دیدم نفس نمی کشد و بدنش سرد است که با سر وصدا برادرانم را با خبر کردم که با حضور امدادگران اورژانس متوجه مرگ دخترم شدم.

در این مرحله بازپرس سجادمنافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی ا زماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای افشاگری راز این مرگ مرموز وارد عمل شوند و در ادامه جسد دخترکوچولو به پزشکی قانونی منتقل شد.

در گام بعدی پزشکی قانونی پس از اقدامات فنی علت مرگ سارا کوچولو را مسمومیت خوردن قرص متادون اعلام کردند و همین کافی بود تا زد مجبور به افشاگری شود.

مادر سارا کوچولو ادامه داد: بیکار بودم و هیچ درآمدی برای تامین زندگی ام نداشتم و با جدایی در کنار خانواده ام زندگی می کردم و این در حالی بود که مادرشوهرم نیز برای کمک به زندگی نوه اش با اصرارهای من ماهانه 50 هزارتومان پرداخت می کرد و به دنبال تغییر در زندگی ام بودم و چون خواستگارهایم به خاطر دخترم حاضر به زندگی با من نبودند تصمیم به حذف کردن دخترم گرفتم.

در ادامه اعترافات زهرا همراه تیم جنایی پلیس آگاهی تهران و بازپرس منافی آذر در خانه اش به بازسازی صحنه قتل دخترش پرداخت و عروسک دخترش نقش ساراکوچولو را در داشت.

پس از بازسازی صحنه جنایت روز شنبه 30 مرداد ماه پدر سارا کوچولو که از زندان به دادسرای امورجنایی تهران احضار شد و زن سابقش را به خاطر قتل دخترش بخشید.

این مرد به بازپرس منافی آذر گفت: مادر زهرا به خاطر وابستگی زیادی که به نوه اش داشته از من می خواست که از خون بچه ام نگذرم تا زهرا به دار مجازات آویخته شود اما نمی توانم این کار را بکنم و با بخشیدنم می خواهم که زهرا تا آخر عمر با عذاب وجدان زندگی کند چون دخترمان بی گناه و معصوم بود.

در گام بعدی زهرا برای آخرین دفاع روز یکشنبه 7 آذر ماه پیش روی بازپرس منافی آذر قرار گرفت و گفت: خواستگارهای زیادی داشتم اما همه آنها به خاطر دخترم راضی به زندگی با من نبودند تا اینکه با مردی که به او علاقه داشتم صیغه کردیم هرچه اصرار کردم عقد دایم کنیم، سارا را بهانه می کرد وحاضر به ازدواج با من نشد به همین خاطر تصمیم گرفتم دخترم را که مانع ازدواج من بود را به قتل برسانم.

این مادر ادامه داد: شب حادثه چند قرص متادون به دخترم دادم و با هم خوابیدیم که نیمه های شب متوجه بد بودن حالش شدم اما روی سرش پتو کشیدم تا چیزی نبینم و صبح وقتی مطمئن شدم سارا زنده نیست با سر وصدا از برادرانم کمک خواستم.

وی افزود: پشیمانم و دخترم را به خاطر خودخواهی و بدبختی هایم کشتم و شب ها او به خوابم می آید و خیلی دلم برایش تنگ شده است.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر با رضایت اولیای دم دخترکوچولو با توجه به جنبه عمومی جرم، زهرا را در بازداشت پلیس قرار داده تا پس از صدور کیفرخواست متهم پرونده برای صدور حکم به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۵ انتشار یافته: ۲۷
شهرام
-
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
تف بر تو زن كثیف تو انسان نیستی چه برسه به مادر
بهروز
-
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
آخه ابله خانوم اگه شوهر صیغه ایت تو رو میخاست همه جوره باهات كنار میومد. اون در كل تورو نمیخاسته و داشته میپیچونده تو رو...... قاتل كثیف
.....
-
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
مادر به این بی رحمی ندیده بودم روزگار بدی شده حیف اسم مادر
امید
-
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
مادر به این بی رحمی ندیده بودم روزگار بدی شده حیف اسم مادر
he
-
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
تمام وجودم رو خشم فرا گرفته . اصلا نمیتونم چیزی بگم ، فقط میتونم بگم برای مرگ انسانیت در درون بعضی آدمها متاسفم . این كاری كه مادر با بچه اش كرده هیچ حیوانی با حیوان دیگه نمیكنه چه برسه به عزیزترین و پاره وجودش . واقعا متاسفم...
مهران
-
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
خاك بر سرت
alireza
-
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۱
ریشه تمام این بدبختیها اعتیاد و نبود حمایت های اجتماعی از افراد اسیب پذیر جامعه است .بخواب سارای عزیز دنیا جای قشنگی برای تو نبود .آرامش ابدیت مبارك
tina_40x@yahoo.com
-
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۳
۱
یكی واسه داشتن یه فرشته كوچولو كلی به این در و اون در می زنه و دوا و درمون می كنه و یكی هم .... واقعاً به یه همچین موجودی میشه گفت مادر ؟؟؟؟؟؟
مریم
-
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
چقدر یه آدم میتونه سنگدل باشه...
--
-
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۲
لطفا از كلمه مقدس مادر برای این شیطان صفت استفاده نكنید
وجدان
-
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
ای خاك بر سرت !
makan
-
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
لعنت به تو كه بخاطر شوهر كردن اون بچه ی معصوم رو كشتی
رضا
-
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
بهشت زیر پای هر مادری نیست.
لاله
-
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
انگار هیچ كس در این دنیا این دختربچه بیچاره رو نمی خاسته نه پدر و مادر و ....
افشین
-
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
این ادمها نفس كشیدنشون هم برای جامعه ضررداره
ساناز
-
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
به جای قتل دختر بچه باید او را تحویل مراكز بهزیستی میدادی یا توی خیابان رهایش میكردی یكی تحویل بهزیستی میداد آخه چرا طفل معصوم را از زندگی ساقط كردی خانواده هایی هستند كه فرزند ندارند و داوطلب گرفتن فرزند از بهزیستی هستند بخدا آنها بهترین زندگی را برای این فرشته كوچولو فراهم میكردند ای خاك برسرت كه بچه ات را فدای هوس كثیفت كردی
امید
-
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
واقعا این آدم روانی باید در جامعه آزاد باشه! یعنی نباید تاوانی برای این عمل كثیفش پرداخت كند و فقط زندان برود. كسی به خونخواهی سارا كوچولو كاری نمیكند مگر این طفل چه گناهی كرده چرا نباید حقش رو بگیرید. اعدام هم برای این عفریته كم است.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
چی میگی تو؟ اعدامش میکنن
سجاد
-
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
ای خدای بزرگ چرا همه زنها فقط میخوان بچه به دنیا بیارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
-
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۳
۰
روحش شادخاك بر سر این كثافت كه اسمش راگذاشتن مادر لعنت به پدرش كه رضایت داد وازخون عزیزش گذشت
آریا
-
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
خیلی عجیب هست ، جدا انسانها یا بهتر بگم انسان نماها روز به روز در حال متولد شدن هستن .
گناه و تقصیر اون طفل 4 ساله كه نه به خواست خودش به دنیا اومد و نه به خواست خودش از دنیا رفت چی هست و اینكه سهم اون از زندگی فقط تا این حد بود؟ خدا داند و بس .
التماس تفكر ، یا حق
سوری
-
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
دیدی بچه زجر می كشه رو سرش پتو می كشه. خود شیطانه این زن. دادگاه نباید بگذره. اگه شوهرش رضایت داده كه اعدام نشه. این عفریته باید حبس ابد بگیره.
طاهره
-
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۲
۰
بمیری تورو میگن مادر
مسعود
-
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
خاك بر سر بی لیاقتت.آشغااااااااااال هوسباز
مهدی
-
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
این مرد به بازپرس منافی آذر گفت: مادر زهرا به خاطر وابستگی زیادی كه به نوه اش داشته از من می خواست كه از خون بچه ام نگذرم تا سارا به دار مجازات آویخته شود
چرا سارا به دار مجازات آویخته بشه؟
زهرا باید به دار آویخته بشه
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
واویلا

نیازمندی ها