جیمز کینگستون، 26 ساله و اهل ساوتهمپتون انگلستان از برج ایفل بالا رفت و چند سلفی بر فراز آن گرفت تا لقب «احمق‌ترین سلفی باز جهان» را از آن خود کند.
کد خبر: ۹۷۳۸۱۶

به گزارش فرادید و به نقل از دیلی‌میل، بالا رفتن از برج ایفل کار ساده‌ای نیست. علاوه بر ساختار فیزیکی برج، چند دوربین مدار بسته مدام اوضاع را بررسی می‌کنند. اما جیمز از برج بالا رفت تا از چشم‌انداز فوق‌العاده زیبای آن استفاده کند.

البته اگر به سلفی‌های او نگاه کنید، از ارتفاع زیر پایش به حتم خواهید ترسید! ارتفاع برج ایفل 324 متر معادل ارتفاع یک ساختمان 81 طبقه است و همین موضوع برای جیمز وسوسه‌انگیز بود. او با علم به دستگیری توسط پلیس، به پاریس رفت تا تصمیمش را عملی کند.

سوتی دختر ترامپ، سوژه جدید کاربران!

دختر ترامپ با اشتباه محاسباتی خود با موجی از پیام‌های طنز کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. ایوانکا ترامپ در توییتر پیامی منتشر کرد و تولد یک سالگی پسرش را تبریک گفت. اما در این پیام یک اشتباه محاسباتی وجود داشت که واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشت. دختر ترامپ در پیام توییتری خود نوشت: «باورم نمی‌شه امروز تئودور 8 ماهه می‌شه! تولدت مبارک عروسک من!»

همین پیام و اشتباه محاسباتی او در شمارش ماه‌ها باعث شد کاربران بلافاصله در توییتر پاسخ او را بدهند و به اصطلاح او را دست بیندازند.

عجیب‌ترین زوج شکارچی

شاید این قضیه غیرممکن باشد ولی این دو عجیب‌ترین زوج را برای شکار تشکیل داده‌اند و با همکاری یکدیگر می‌توانند براحتی شکار کنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک کایوتی و گورکن در کلورادو دیده شده‌اند برای این که بتوانند براحتی و به تعداد زیاد شکار کنند، کارها را با هم تقسیم کرده‌اند و سنجاب‌های زمینی را شکار می‌کنند. همکاری این زوج به این گونه است که کایوتی با سرعتی که دارد به دنبال سنجاب‌هایی می‌افتد که روی زمین می‌دوند ولی اگر این سنجاب‌ها هوس کنند زیرزمین بروند، وظیفه گورکن است که با کندن زمین آنها را گیر بیندازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها