دستبرد سریالی به مغازه‌ها

سه عضو یک باند که شبانه به اماکن و مغازه‌ها دستبرد می‌زدند‌‌، ‌دستگیر و به سرقت‌های سریالی اعتراف کردند.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۷

به گزارش جام‌جم، از چندی پیش شکایت‌هایی در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که با تحقیق از مالباختگان مشخص شد نیمه‌شب افرادی با تخریب قفل مغازه‌ها،‌ پول و اموال و اثاثیه موجود در آنجا را سرقت کرده‌اند. همزمان با افزایش این شکایت‌ها‌، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند آغاز شد تا این‌که ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد برخی اموال سرقتی در سطح شهر فروخته شده است.‌ با کشف این سرنخ، ‌روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این‌که ماموران‌ رد افراد سابقه‌داری که اموال دزدی را فروخته ‌بودند، به‌دست آوردند.

با دستور قاضی نصرتی، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران، تحقیقات برای دستگیری دزدهای سابقه‌دار فراری ادامه پیدا کرد تا این‌که ‌ماموران مخفیگاه سه نفرشان را یافتند و آنها روز دوشنبه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به دادسرا منتقل شدند.

این سه دزد سابقه‌دار در تحقیقات قضایی‌ به دزدی‌های شبانه سریالی اعتراف کردند.

یکی از متهمان به بازپرس پرونده گفت: من و همدستانم که بازداشت شده و چند نفر دیگر که فراری‌اند چندی پیش از زندان آزاد شده و با تشکیل باندی سرقت‌های شبانه‌مان از فروشگاه‌ها و اماکن مختلف را شروع کردیم. علاوه بر تهران، سرقت‌هایمان را در شهر ری هم انجام داده‌‌ایم. بعد اموال دزدی را به قیمت پایین فروخته و پول به دست آمده از آن را میان یکدیگر تقسیم ‌می‌کردیم. با اعتراف این متهم و دو همدستش، آنها روانه بازداشتگاه پلیس شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها