پیغام رحمانی به استقلالی‌ها

20 درصد قراردادم را می‌دهم و می‌روم!

دیروز بعضی رسانه‌ها از قول بختیار رحمانی نوشتند: «در استقلال می‌مانم.» این بازیکن به نزدیکانش گفته، چنین حرفی نزده تا زمانی که تکلیفش روشن شود. بختیار رحمانی در نقل و انتقالات، یکی از بمب‌های خبری استقلال بود. او خیلی زود به استقلال پیوست و یکی از امیدهای هواداران شد اما با شروع فصل، نتوانست خواسته منصوریان را برآورده کند.
کد خبر: ۹۵۰۱۶۸

پس از دربی فرصت بازی پیدا نکرد تا این مساله باعث دلخوری‌اش شود. بختیار از سویی با بدقولی‌های باشگاه استقلال هم روبه‌رو شد. آبی‌ها به او تضمین داده بودند، بخشی از پولش را در تایم‌های مشخصی پرداخت کنند، ولی این اتفاق نیفتاد تا حالا بگوید طبق قرارداد حتی می‌تواند فسخ کند.

در همین گیر و دار بود که خبر رسید، یک باشگاه قطری خواهان بختیار است. روز دوشنبه، مدیر برنامه‌های این بازیکن که در قطر به سر می‌برد، در تماس تلفنی با بختیار خطاب به او گفت: اینجا توافقات را با قطری‌ها کرده‌ام و با باشگاه جلسه بگذار. به همین دلیل بود که روز گذشته، بختیار مذاکرات خود را با باشگاه استقلال از سر‌گرفت.

این بازیکن حتی به دنبال گرفتن برگه‌های لازم برای فسخ قرارداد رفت و آبی‌ها هم از این اتفاق تعجب زده شدند. بختیار رحمانی در مذاکراتی که با مدیر برنامه‌هایش داشت، رو به او گفت: می‌خواهم بروم! گویا ام‌صلال که خواهان بختیار است، قصد دارد بازیکن آسیایی خود را از لیست خارج کند و بازیکن ایرانی را جایگزینش کند.

عده‌ای معتقدند، انتشار چنین خبری تنها برای آن است که رحمانی بتواند پولش را از استقلالی‌ها بگیرد. باشگاه استقلال در حال حاضر با مشکلات عدیده مالی روبه‌روست و نتوانسته پول قرارداد بازیکنانش را پرداخت کند. بختیار رحمانی در سال‌های اخیر با مشکلات مالی روبه‌رو بوده و گفته می‌شود با پیشنهاد قطر قصد دارد از استقلال پول بگیرد. نزدیکان او این مساله را رد می‌کنند و می‌گویند مشکل او پول نیست.

سه روز به پایان نقل و انتقالات فوتبال قطر باقی مانده و ظرف امروز و فردا، تکلیف نهایی بختیار رحمانی مشخص می‌شود. منصوریان مخالف جدایی این بازیکن است. باشگاه هم قطعا بسادگی او را به تیمی نمی‌دهد. طبق قراردادی که بختیار با آبی‌ها بسته در صورتی که بخواهد به تیم خارجی برود، باید 20 درصد پول قرارداد جدید خود را به آنها بدهد. باید منتظر ماند تا تکلیف این بازیکن روشن شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها