شنبه‌شب برای عادل فردوسی‌پور، عوامل برنامه نود و بینندگانی که حالا 17 سال عمرشان را با برنامه نود گذرانده‌اند یک شب خاص بود؛ شب تولد نود.
کد خبر: ۹۳۲۷۹۵

در هیاهوی رقابت‌های المپیک نود همچنان پربیننده است، حتی اگر در شب غیرتخصصی‌اش روی آنتن برود. این موضوع از تعداد پیامک‌هایی که شنبه‌شب به 200090 ارسال شد ملموس بود. برنامه 90 اولین بار شنبه 23 مرداد 78 پخش شد و حالا بعد از 17 سال نود بیشتر از هر برنامه ورزشی دیگر در دل فوتبالی‌ها جا باز کرده است.

به همین بهانه هم عادل فردوسی‌پور شنبه‌شب در برنامه‌اش خاطره‌بازی کرد و با پخش جذاب‌ترین قسمت‌های قدیمی این برنامه و گاف‌هایی که داده بودند حس نوستالژیک بیننده‌هایش را برانگیخت.

نظرسنجی برنامه شنبه‌شب نود هم به تاثیرگزارترین برنامه این سال‌ها اختصاص داشت و عادل فردوسی‌پور این گزینه را پیش روی مخاطبان خود قرار داده است:

1-‌ بررسی اتفاقات دیدار استقلال و فجر سپاسی، 2- تعلیق فوتبال ایران و تشکیل کمیته انتقالی، 3- بررسی دلایل افت فوتبال ایران، 4- جلوگیری از انتقال تیم‌های تهرانی به شهرستان‌ها، 5- پرونده مبارزه با دلالی و فساد در فوتبال، 6- کمک برای نجات محکوم به اعدام

و در پایان برنامه نود برنامه‌ای که منجر به نجات یک اعدامی شد به عنوان تاثیرگذارترین برنامه انتخاب شد.

مبعلی و ترابی در صدر بهترین‌ها

با اعلام نمرات هفته چهارم لیگ برتر از سوی گروه آنالیز برنامه نود مهدی ترابی ستاره جوان سایپا و ایمان مبعلی، هافبک طراح نفت تهران در صدر بازیکنان قرار گرفتند. البته در جمع 10 بازیکن برتر لیگ دروازه‌بان‌ها بیشترین سهم را دارند. الساندرو و محمد ناصری در رده چهارم مشترک حضور دارند. حامد لک (صبا) و حسن هوری (صنعت نفت) ششم‌اند. مانوئل فرناندز دروازه‌بان اسپانیایی ماشین‌سازی هم در پله دهم دیده می‌شود. در حال حاضر بهترین‌های هر پست عبارتند از؛

بهترین دروازه‌بان: الساندرو (سایپا) و محمد ناصری (سیاه‌جامگان)

بهترین مدافع: سید جلال حسینی (پرسپولیس)

بهترین هافبک: مهدی ترابی(سایپا) و ایمان مبعلی( نفت)

بهترین مهاجم: فرزاد حاتمی (تراکتورسازی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها