واکنش کاپیتان سابق پرسپولیس به شایعه نارسایی قلبی‌اش

چطور مشکل دارم که به خودم نگفتند؟

خبر این بود؛ رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس نارسایی قلبی دارد. در توضیح این خبر نوشته شود بود: «گفته می‌شود رضا نورمحمدی، کاپیتان سابق پرسپولیس که در حال حاضر برای سیاه‌جامگان بازی می‌کند از بازیکنانی است که نارسایی قلبی دارد. انگار به همین دلیل سیاه‌جامگان در بازی‌های دو هفته اخیر از نورمحمدی استفاده نکرده و قرار شده در اولین فرصت این بازیکن دوباره برای اکو و تست پزشکی و آزمایش‌های قلبی اقدام کند تا خیال باشگاه و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال راحت شود.»
کد خبر: ۹۲۹۷۵۸

رضا نورمحمدی که این خبر را به طور کامل خوانده و در جریان شایعات است، در گفت‌وگو با جام‌جم در این باره توضیحاتی می‌دهد. او در این باره می‌گوید: «من هم اینک در تهران هستم. بعد از بازی هفته سوم مرخصی گرفتم و به تهران آمدم و بزودی هم به مشهد برمی‌گردم. تا الان که با شما حرف می‌زنم مشکل قلبی نداشته و ندارم.»

کاپیتان سابق قرمزها در این باره توضیح می‌دهد: «مسئولان هیچ چیزی در این باره به من نگفتند. طبیعتا اگر من مشکلی قلبی داشته باشم، قبل از این که به رسانه‌ها بگویند به خود من می‌گویند. این شایعه‌ای بیش نیست. قطعا خودم هم در این باره با مسئولان پزشکی صحبت می‌کنم. من مشکلی ندارم.» نورمحمدی همچنین می‌گوید: «هر سال ما تست ورزش می‌دهیم. خیلی زود به خود ما جواب‌ها را می‌دهند. اگر مشکلی هم داشته باشیم سریع در جریان قرار می‌گیریم، ولی امسال چیزی به ما نگفته‌اند. من مثل دیگر بازیکنان تست‌های لازم را دادم. اگر مشکلی داشتم قطعا مسئولان به من می‌گفتند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها