شاگردان کی‌روش در کمپ تیم ملی ایتالیا به میدان می‌روند

4 دیدار تیم ملی در تعطیلات 4 هفته‌ای لیگ

تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی از 23 مردادماه اردوی تدارکاتی خود را در ایتالیا برپا می‌کند که برگزاری چند دیدار دوستانه در دستورکار شاگردان کارلوس کی‌روش قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۸

رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 در راه است، رقابت‌هایی که برای تیم ایران از 11 شهریورماه و با میزبانی از قطر در ورزشگاه آزادی رسما آغاز می‌شود. برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها تیم کارلوس کی‌روش تابه حال دو اردوی تدارکاتی داخلی و خارجی را پشت سر گذاشته است، اردوهایی که به برگزاری دو بازی دوستانه با مقدونیه و پیروزی 3 بر یک برابر این تیم و سپس برتری 6 بر صفر برابر تیم قرقیزستان منتهی شد. هرچند کی‌روش برپایی اردوی تدارکاتی در ارمنستان و اتریش را هم در دستور کار داشت، اما این اردوها به دلیل تداخل با برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های لیگ برتری و همچنین آغاز لیگ برتر منتفی شد تا کی‌روش به مرخصی قهرگونه برود. حالا که آب‌ها از آسیاب افتاده و فعلا خبری از گلایه‌های کی‌روش نیست، قرار است بازی‌های لیگ برتر از هفته چهارم یعنی از 22 مرداد تا 19 شهریور به دلیل تداخل با بازی‌های ملی تعطیل شود تا کی‌روش بتواند شاگردانش را برای انتخابی جام جهانی هماهنگ کند.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تیم ملی ایران 23 مردادماه راهی ایتالیا، محل برپایی سومین اردوی تدارکاتی خود می‌شود. تیم ایران در کمپی تمرینات خود را دنبال می‌کند که تیم ملی ایتالیا قبل از یورو 2016 تمریناتش را در این کمپ برگزار کرده بود. همچنین کمپ کاورچیانوی فلورانس که البته طی چند سال گذشته از تیم‌های ملی امید و جوانان ایران نیز پذیرایی کرده بود، این بار میزبان شاگردان کی‌روش خواهد بود و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران در این کمپ برگزار می‌شود.

بر همین اساس تیم ملی که به احتمال زیاد در غیاب لژیونرهایش راهی ایتالیا می‌شود، در این اردو با تیم‌های منتخب سری B ایتالیا (28 مرداد) و یک تیم نیز از همین لیگ (دوم شهریور) بازی خواهد کرد.

شاگردان کی‌روش چهارم شهریور به ایران بازمی‌گردند و قرار است قبل از دیدار با قطر از هفته اول مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در صورت هماهنگی‌ها، یک دیدار تدارکاتی دیگر را برگزار کنند که رایزنی‌ها به همین منظور آغاز شده است.

حدفاصل تعطیلات لیگ برتر، تیم ملی ایران 11 شهریور با قطر در تهران و 16 شهریور با چین در چین دیدار می‌کند تا در مجموع حدفاصل هفته چهارم تا پنجم لیگ برتر یعنی طی 28 روز چهار تا پنج بار در دیدارهای دوستانه و رسمی به میدان برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها