جواد نکونام بعد از بازی با بزرگان جهان خداحافظی می‌کند

ستارگان لالیگا 4 شهریور در ایران

باشگاه هنرمندان ایران باز هم دست به کار بزرگی زد و قرار است این بار ستارگان لالیگا را به ایران بیاورد.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۸

باشگاه هنرمندان ایران که دو دوره رقابت‌های قهرمانی فوتسال هنرمندان جهان را در تهران و قشم برگزار کرده و یک بار هم پای بزرگان فوتبال دنیا را به ایران کشانده، این بار هم دست به کار بزرگی زده و می‌خواهد ستارگان نامدار لالیگا در دهه قبل را به ایران بیاورد. حسین یاریار مدیر باشگاه ورزشی هنرمندان ایران در این باره به جام‌جم گفت: «بعد از آن‌که ستارگان فوتبال دنیا را به ایران آوردیم و پیشکسوتان فوتبال ایران در آزادی برابر این تیم قرار گرفتند، قصد داشتیم ستارگان نامدار لالیگا را به ایران بیاوریم.

باشگاه هنرمندان ایران قصد داشت این بازی را در روز چهارم شهریور در تهران برگزار کند و بعد از خداحافظی تلخ جواد نکونام که یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان دهه اخیر فوتبال ما بود، تصمیم گرفتیم این بازی، بازی خداحافظی جواد نکونام باشد و او بعد از این بازی بزرگ از دنیای فوتبال کنار برود.

ناتان قبادی مدیر بخش بین‌الملل باشگاه، هماهنگی‌های لازم را در این مورد انجام داده و پیش‌نویس قرارداد برای حضور ستارگان فوتبال دنیا در تهران را در دبی امضا کرده‌ایم.»

این بار علی دایی به جای علی کریمی

در دیداری که ابتدای شهریور سال 94 در تهران برگزار شد، تقریبا همه پیشکسوتان نامدار فوتبال ایران حضور داشتند. چون در آن بازی قرار بود در برابر ستارگان نامدار فوتبال دنیا از جمله روبرتو کارلوس و لوییز فیگو و دیگر ستارگان سرشناس دنیای فوتبال بازی کنند. قرار بود علی دایی و علی کریمی در آن تیم حضور داشته باشند که کریمی پیشدستی کرد و زودتر در تمرینات حاضر شد و علی دایی هم که وضعیت را این‌گونه دید، ترجیح داد که به تمرینات و بازی نیاید و دایی غایب بزرگ بازی شهریور سال قبل بود. حالا به نظر می‌رسد علی دایی در این تیم حضور خواهد داشت و کریمی در بازی شهریور امسال حاضر نباشد.

نکونام، تیم را انتخاب میکند

قرار است بازیکنان بزرگ فوتبال ایران توسط جواد نکونام انتخاب شوند. تیمی که مقابل ستارگان قدیمی و نامدار لالیگا قرار می‌گیرد، «یاران نکونام» نام دارد و برای همین، قرار است نکونام انتخاب کند که چه بازیکنانی در کنار او بازی کنند.

از هنرمندان فقط 5 نفر

اگرچه باشگاه هنرمندان ایران این بازی را ترتیب داده و هزینه‌های سنگین آن را هم تقبل کرده؛ اما به احترام جواد نکونام، در این بازی خاص، کمتر از هنرمندان استفاده خواهد کرد تا دست جواد برای یک دیدار کاملا فوتبالی باز باشد.

نامهای بزرگی که به ایران میآیند

به این نام‌ها توجه کنید: میشل سالگادو، رائول گونزالس، لوییز فیگو، روبرتو کارلوس، کارلس پویول، فرناندو هیه‌رو، فرناندو مورینتس، کریستین کارمبئو، اریک آبیدال، آلبرت لوچه، دکو، لوییز گارسیا، ماتیاس آلمیدا و .... این ستارگان قرار است روز 4 شهریور در ورزشگاه آزادی به میدان بروند. دیداری که بعد از آن، جواد نکونام به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

نکو از ایتالیا برمیگردد

جواد نکونام از اردوی 23 مرداد تیم ملی در ایتالیا به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد. این اردو تا چهارم شهریور ادامه خواهد داشت؛ اما نکونام یک روز زودتر راهی تهران خواهد شد تا به این بازی برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها