رییس شبکه هپاتیت ایران تشریح کرد

چگونگی انتقال هپاتیت/هپاتیت C واکسن دارد؟

برنامه «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 28 تیر ماه، به مناسبت روز جهانی هپاتیت به موضوع «پیشگیر ی از بیماری هپاتیت C و راههای کنترل آن در مبتلایان» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۷
راههای پیشگیری از هپاتیت C روی خط رادیو سلامت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، روز دوشنبه، از ساعت 15:00به مدت 60 دقیقه با حضور دکترموید علویان (متخصص گوارش و کبد و رئیس هپاتیت کشور) به پرسش های مخاطبان صدای دانش، نشاط و آرامش درباره «علایم اولیه در بیماری هپاتیت C و راههای پیشگیری وکنترل آن در مبتلایان» پاسخ می دهد.

گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.

نشانه‌ها و آسیب شناسی اعتیاد به کار در «سایبان آرامش»

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 28 تیر ماه، «اعتیاد به کار»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت از جمله اهداف آن است.

برنامه رادیویی «سایبان آرامش» با حضور دکتر فرشاد شیبانی، روانشناس بالینی به این پرسش های مخاطبان درباره «افرادی که با شغل‌شان ازدواج کرده‌اند» پاسخ می دهد.

در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها