«جنگ» دنیرو با نوه شیطان

رابرت دنیرو بازیگر کهنه کار سینما، در فیلم تازه اش با یک بازیگر کوچولو هم بازی می شود. این فیلم با نام «جنگ با پدربزرگ» جلوی دوربین می رود.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۳
«جنگ» دنیرو با نوه شیطان

به گزارش جام جم آنلاین ، دنیروی 72 ساله در داستان این فیلم در نقش یک پدریزرگ مهربان و البته کمی غرغرو ظاهر می شود، که در شرایط بغرنجی قرار می گیرد.

این پدریزرگ بعد از مرگ همسرش ناگزیر می شود برای ادامه زندگی، راهی منزل تنها فرزند خود شود. نوه او که علاقه زیادی هم به پدریزرگ دارد، استقبال گرمی از او می کند.

اما زمانی که قرار می شود پدربزرگ به اتاق زیر شیوانی نقل مکان کند، دردسرهای او و نوه اش شروع می شود. اتاق زیرشیروانی متعلق به نوه است.

پسربچه کوچولو که احساس می کند قلمروش مورد تهاجم قرار گرفته، باید بین علاقه زیاد به پدریزرگ و اتاق خود یکی را انتخاب کند.

اختلاف پدربزرگ و نوه بر سر تصاحب اتاق زیرشیروانی، باعث جنگ شدیدی بین آن ها می شود و اوضاع خانه را کاملا به هم می ریزد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، فیلم نامه اقتباسی «جنگ با پدربزرگ» را تیم دو نفره مت امبر و تام آستل می نویسند. نوول پرخواننده رابرت کیمل اسمیت، الهام بخش فیلم نامه است.

تام هیل وظیفه کارگردانی این کمدی اکشن خانوادگی را به عهده دارد. او می گوید این فیلم در حال و هوای مجموعه فیلم پرفروش دهه هشتادی «تنها در خانه» ساخته می شود.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری این کمدی تعیین نشده است. اما دنیرو قبل از حضور جلوی دوربین درام جنایت کارانه «ایرلندی» مارتین اسکورسیزی، در این فیلم بازی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها