دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل اسکاتلند گفت: «به پیدا کردن ترکیب اصلی تیمم نزدیک شده‌ام. نمایش خوبی بود. ما موقعیت‌های زیادی در نیمه دوم داشتیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. بازی را خیلی جدی گرفته بودیم و این برای اعتماد به نفس بازیکنانمان خیلی خوب است. اتفاقات خوب زیادی پیش روی ماست و باید آماده باشیم. حالا دیگر می‌دانم که ترکیب تیمم را در بازی اول یورو چگونه بچینم.»
کد خبر: ۹۱۰۷۴۳

 کمپ مجلل ولز در یورو

تیم ملی ولز، اردوی خود در فرانسه را در کمپی مجلل برگزار می‌کند. ولز پس از 58 سال موفق به حضور در تورنمنتی بزرگ شده و آنها می‌خواهند از این فرصت بهترین استفاده را ببرند. کولمن، سرمربی ولز شخصا این کمپ را که قبلا توسط تیم‌هایی نظیر رئال‌مادرید و منچستریونایتد استفاده شده انتخاب کرده است. آنها در نزدیک‌ترین نقطه فرانسه نسبت به ولز قرار دارند و امکانات داخل کمپ مانند آرایشگر شخصی بازیکنان، اتاق تلویزیون پیشرفته و... باعث شده تا بیل و یارانش در مدت حضورشان در فرانسه شرایط خوبی را تجربه کنند.

شواین‌اشتایگر: فقط 30 دقیقه بازی می‌کنم

کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان گفت: وضعیتم برای 25 تا 30 دقیقه بازی خوب است. باستین شواین‌اشتایگر که مدتی مصدوم بود، بعد از اتمام دوره نقاهت و حضور در تمرینات تیم ملی آلمان، در بازی تدارکاتی شنبه شب با مجارستان، به مدت 22 دقیقه بازی کرد. البته طبق اظهارات یواخیم‌‌لو، سرمربی ژرمن‌ها به مدت بیشتری برای هماهنگ شدن با تیم نیاز دارد.

«شواینی» اظهار کرد: وضعیتم به نحوی است که برای مدت 25 تا 30 دقیقه خوب شده؛ اما امکان 90 دقیقه بازی وجود نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها