گردشگر اسپانیایی که روز دوشنبه در شهر یاسوج دچار درد در ناحیه شکم شده بود، با اقدام بموقع نیروی انتظامی و اداره کل میراث فرهنگی به بیمارستان منتقل و توسط تیم پزشکی درمان شد.
کد خبر: ۸۳۳۷۱۴

به گزارش ایرنا یک گردشگر اسپانیایی که روز دوشنبه با دوچرخه وارد شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد، در پارک ساحلی این شهر قصد استراحت داشت که بعد از مدت کوتاهی دچار ناراحتی از ناحیه شکم شد.

به گفته شاهدان عینی، «مارک دلگادوگواردیا» از درد به خود می‌پیچید که با اطلاع دادن نیروی انتظامی مستقر در پارک و توسط ماموران به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دراین باره گفت: پزشکان بیمارستان پس از معاینه و آزمایش‌های لازم، متوجه بیماری آپاندیس این گردشگر شدند و عمل جراحی روی او انجام دادند.

محمود باقری با بیان این که مارک دلگادوگواردیا پس از به هوش آمدن به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال داده شد، افزود: به گفته پزشکان، وضعیت عمومی این بیمار مناسب است و تا یک یا دو روز دیگر ترخیص می‌شود.

وی تصریح کرد: یک اتاق ویژه، یک وای فای برای تماس تصویری با خانواده و پرستار مخصوص مسلط به زبان انگلیسی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای این گردشگر در نظر گرفته شده است که بیمار نیز با تماس با خانواده و دوستانش وضعیت خود را تشریح کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: با سفارت اسپانیا در تهران تماس گرفتیم و وضعیت رو به بهبود این گردشگر خارجی را به اطلاع دولت متبوعش رساندیم.

براساس این گزارش مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با همراهی برخی مسئولان این اداره با دسته گل و شرینی به عیادت این بیمار رفتند و با وی صحبت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها