گرامیداشت شهدای رسانه ملی در حادثه C-130

مراسم گرامیداشت خاطره شهدای سانحه سقوط هواپیمای C-130 با حضوررئیس جمهور ، مسوولان سازمان صدا و سیما ، خانواده های شهدا و مردم ، دیروز در مسجد بلال برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۵۹۹

در این مراسم که رئیس جمهور ، تنی چند از اعضای هیات دولت ، دبیر شورای عالی امنیت ملی ، شماری از مقامات کشوری و لشکری و قشرهای مختلف مردم شهید پرور حضور داشتند ، شرکت کنندگان با قرائت فاتحه و سوگواری یاد این شهیدان را گرامی داشتند و بر ادامه راه شهدای نظام و میهن اسلامی تاکید کردند. به گزارش واحد مرکزی خبر ، حجت الاسلام سیداحمد خاتمی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به این که حادثه سقوط هواپیما C -130 داغی بزرگ برای ملت است ، بر پیگیری و اطلاع رسانی دقیق در خصوص علت این حادثه تاکید کرد و افزود: عزم همه مسوولان ذی ربط از پیگیری جدی و دقیق این حادثه تلخ حکایت دارد؛ زیرا مصلحت نظام از مصلحت اشخاص بالاتر است . وی از مسوولان خواست با عزم جدی و اطلاع رسانی شفاف درباره علت حادثه ، از بروز چنین حوادث دردناک و نیز سهل انگاری ها و بی تدبیری های احتمالی جلوگیری کنند تا زمینه سوءاستفاده دشمن از بین برود.

پیگیری سانحه سقوط هواپیمای C-130
در دستور کار دولت است

محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهور اسلامی ایران گفت : اگر در سانحه سقوط هواپیمای C-130 کوتاهی و تخلفی صورت گرفته باشد ، پیگیری و رسیدگی جدی می شود. احمدی نژاد در حاشیه مراسم یادبود شهدای سانحه هواپیمای C-130 که در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد ، در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران افزود: موضوع سانحه هواپیما از سوی دولت در حال پیگیری است و اگر به نتیجه قطعی برسیم ، آن را اعلام می کنیم .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها