معاون شبکه مدیر عامل شرکت مخابرات گفت: پروژه همکدسازی تلفن‌های ثابت از درآمدهای شرکت کاست اما با این حال دنبال اجرای پروژه‌های بهینه‌سازی و بروز نمودن شبکه‌های مخابراتی هستیم.
کد خبر: ۸۲۱۵۱۹
همکدسازی تلفن درآمد مخابرات را کاست

محمدرضا حاجی‌محمدی در همایش سراسری روسای بازرسی شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه همکدی، هزینه اتصال مکالمه بین شهری مشترکان کاهش یافت و به عنوان پروژه‌های انجام شده وزارت ارتباطات ثبت گردید اما عدم اصلاح تعرفه‌ها در این خصوص باعث کاهش درآمد شرکت مخابرات ایران شد.

وی افزود: آموزش و رهبری کارشناسان در هنگام اجرای همکدی در حدود 14 هزار مرکز تلفن، تعویض سوئیچ‌های لازم و بهره‌گیری از شرکت‌های داخلی و خارجی از یک طرف باعث افزایش هزینه و از طرف دیگر عدم تحقق وعده‌های وزارت ارتباطات در خصوص اصلاح تعرفه‌ها پس از همکدی باعث کاهش چشمگیر درآمد مخابرات شد.

به‌ گزارش تسنیم، معاون شبکه مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از اجرای پروژه‌های بهینه‌سازی شبکه و بروز نمودن شبکه‌های مخابراتی و جایگزین کردن شبکه‌های مبتنی بر IP خبر داد و گفت: علی‌رغم کاهش درآمدها، شرکت مخابرات با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین صنعت ارتباطات همواره در پی کسب رضایت مشتریان خود است.

او با اشاره به تغییر و تحولات انجام شده پس از خصوصی‌سازی خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات ایران سعی دارد تا با ارایه خدمات نوین و مورد نیاز مشترکان همواره به عنوان اپراتور بزرگ و برتر در ایران و منطقه باشد.

حاجی‌محمدی نقش بازرسی در پیاده‌سازی پروژه‌های تعریف شده در معاونت شبکه را مهم ارزیابی کرد و افزود: نظارت بازرسی بر اجرای این پروژه‌ها کمک زیادی به اجرای پروژه‌ها کرده و در تسریع اجرای آنها مؤثر بوده است.

وی در پایان همچنین با اشاره به ضرورت همگرایی ثابت، سیار، دیتا و تأکید هیأت مدیره مخابرات بر پیاده‌سازی آن گفت: با تحقق همگرایی (FMC) مرکز contact center ایجاد خواهد شد تا مشترکان با یک تماس تمام مشکلات خود را در حوزه‌های ثابت، سیار و دیتا بصورت یکجا رفع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها