رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تیم فوتبال استقلال چهارمیلیارد و پرسپولیس سه‌میلیارد تومان به بازیکنان فصول گذشته‌شان بدهکارند.
کد خبر: ۸۲۱۰۳۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل حسن زاده افزود: در حال حاضر 10 تیم به بازیکنان فصل گذشته شان بدهکار هستند و تا زمانی که بدهی‌شان را ندهند نمی‌توانند در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال حضور پیدا کنند.

وی درباره باشگاه ذوب‌آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن طبق مستنداتی که ما داریم بدهکار است و نمی‌دانم چرا آذری، مدیرعامل این تیم در رسانه‌ها گفته ما هیچ گونه بدهکاری نداریم. حسن زاده افزود: باشگاه گسترش فولاد تبریز، نفت تهران و سپاهان اصفهان بدهکاری شان را به طلبکاران پرداخت کردند و از فهرست تیم‌های بدهکاری که ما اعلام کرده بودیم، خارج شدند اما دو تیم پرطرفدار تهرانی هنوز تا این لحظه مبلغی از بدهی خودرا به طلبکارانشان پرداخت نکرده اند و پرونده بدهکاری آنها همچنان در این کمیته مفتوح است.

وی خاطرنشان کرد: ما سر حرفمان هستیم .اگر تیم‌های بدهکار در لیگ پانزدهم بدهی‌شان را پرداخت نکنند، آن وقت طلبکاران آنها بدانند که مشکل از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نبوده و این مشکل را باید از مسئولانی که قرار بود این موضوع را اجرایی کنند پیگیری کنند حالا می‌خواهد سازمان لیگ فوتبال باشد یا جاهای دیگر.

پول بلوکه‌شده فدراسیون فوتبال آزاد شد

توافق بین ایران و1+ 5 برای فوتبالی‌ها نیز خوش‌یمن بود تا جایی که پول‌های بلوکه‌شده فدراسیون فوتبال در فیفا آزاد شد تا مشکلات مالی این فدراسیون نیز کم و بیش رفع شود. بر همین اساس علی کفاشیان با اعلام این خبر به فارس گفت: این پول‌ها که توسط فیفا و به دلیل مشکلات تحریم، بلوکه شده بود، آزاد شد و قرار است از محل این پول، حقوق کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادرفنی بزودی پرداخت شود. کی‌روش قرار بود قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر به ایران بازگردد که این موضوع به اواخر مرداد موکول شد. / فارس

تمجید خاص مورینیو از هازارد

رونالدو مدت‌هاست در کنار لیونل مسی جای خودش را بین دو بازیکن برتر فوتبال دنیا ثابت کرده است اما ژوزه مورینیو بر این باور است که ادن هازارد، ستاره بلژیکی و جوان تیمش بهتر از رونالدوی پرتغالی است.

رونالدو فصل گذشته 61 گل برای قوهای سپید به ثمر رساند اما رئال مادرید در کسب جام ناموفق عمل کرد. به همین دلیل مورینیو تاکید دارد رونالدو بازیکن شماره 3 در فوتبال دنیا پس از لیونل مسی و ادن هازارد است. مورینیو در این زمینه گفت: فصل گذشته رونالدو فوق‌العاده بود. گل‌های زیادی برای تیمش به ثمر رساند. نمی‌خواهم بگویم او عالی نبوده است، اما فوتبال بدون کسب جام اهمیتی ندارد.

آقای خاص در ادامه به صحبت در مورد ادن هازارد پرداخت واز این ستاره 24 ساله تمجیدکرد. او گفت: ادن هیچ ترسی ندارد و از مسئولیت‌هایی که به عهده‌اش می‌گذارم، استقبال می‌کند. ادن این توانایی را دارد که تیم را از شرایط بدی که در زمین مسابقه دارد به شرایط بهتر و بالاتری ببرد. او توانایی رهبری تیم را هم دارد و بسیار جاه‌طلب است.

نظرسنجی برای گل برتر سال یوفا

اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا 10 گل برتر سال را اعلام کرد تا در نظرسنجی برترین آنها انتخاب شود.

گل کریستیانو مقابل لیورپول که به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان در فصل 2015 - 2014 نیز انتخاب شد، دومین گل نیمار مقابل پاری‌سن‌ژرمن در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و گل دوم مسی مقابل بایرن مونیخ که بوآتنگ را در دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان جا گذاشت در بین 10 گل برتر سال یوفا جای گرفته است. کوبین بازیکن شاختار دونتسک، آرون رمزی بازیکن آرسنال، اریک لاملا بازیکن تاتنهام، آنتونس بازیکن دینامو کیف، مورهید بازیکن اسکاتلندی، تولاباس بلژیکی و کوین دبروین بازیکن تیم ولفسبورگ نامزد‌های دیگر این نظرسنجی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها