جام‌جم خریدهای سرخابی‌ها را بررسی می‌کند

شرایط متفاوت پرسپولیس و استقلال در فصل یارگیری

سرمربی پرسپولیس با وجود اصرار هواداران این تیم هیچ رغبتی برای جذب سیدجلال حسینی ندارد، با این حال برانکو تاکید دارد طی دو، سه روز آینده فعالیت پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات تمام می‌شود.
کد خبر: ۸۱۳۸۵۶

برانکو ایوانکوویچ که پنجشنبه برای بررسی شرایط نقل و انتقالات در محل باشگاه پرسپولیس حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران و هواداران معترضی که مقابل باشگاه جمع شده بودند، گفت: شرایط هواداران را درک می‌کنم و مطمئن باشید هر کاری که می‌کنیم برای پرسپولیس و هواداران است. البته از شما هم انتظار داریم که شرایط ما را درک کنید. باشگاه بودجه زیادی در اختیار ندارد و این شرایط ما را در فصل نقل و انتقالات سخت می‌کند، اما شنیدم در روز‌های آینده وضع بهتر خواهد شد.

برانکو در رابطه با وضعیت جذب سیدجلال حسینی تصریح کرد: در فهرست خود چهار بازیکن در خط دفاع داریم و فهرست بازیکنانمان در این پست پر شده است. به دنبال یک مهاجم هستیم، اما مهاجم نوک گلزن واقعی را بسختی می‌شود پیدا کرد و اگر هم پیدا شود، چنین بازیکنی وحشتناک گران است.

برانکو در مورد این‌که جلسه با ضرغام اسماعیل و ماریچ به کجا رسید، گفت: مذاکرات همیشه دو طرفه است و این علاقه دو طرف را نشان می‌دهد، اما بهترین وجه آن بود که هر دو کارگزار، هم بازیکن عراقی و هم بازیکن کروات به اینجا آمدند و این یعنی آنها علاقه دارند بازیکنان‌شان به پرسپولیس ملحق شوند و این کار بزرگی است که برای انجام آن ما هم امیدوار هستیم.

وی در مورد این‌که آیا پرسپولیس خواهان جذب بازیکن خارجی دیگری هم هست، گفت: با توجه به حضور اومانیا و درصورت جذب ماریچ، فقط یک جای خالی می‌ماند که آن هم باید به مهاجم اختصاص پیدا کند. وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی فهرست پرسپولیس تکمیل می‌شود، گفت: تا دو سه روز آینده تیم تکمیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها