جوان گفت: بعد از حضورم در سریال پژمان نمی‌خواستم در سریال کمدی بازی کنم، آن هم به این خاطر که ممکن است کلیشه شوم، اما تجربه همکاری با سروش صحت و متن قوی سریال «شمعدونی» مرا ترغیب کرد.
کد خبر: ۷۹۶۵۲۲
ویدا جوان: نقشم در «شمعدونی» پیچیده نیست

«ویدا جوان» بازیگر سریال «شمعدونی» درباره حضورش در سریال «شمعدونی» گفت: نقشم در این سریال خیلی خاص و پیچیده نیست، سارا دختری است معمولی از یک خانواده معمولی، او پزشک است و امتحان تخصص می‌دهد که قبول هم نمی‌شود.

وی ادامه داد: در عین حال خانواده و آرامش آنها برایش بسیار مهم هستند و به خاطر احترام به آنها حتی درس خوانده، اما شرایطی پیش می‌آید که این موضوع برایش مشکل می‌شود. در کل این شخصیت ویژگی خاصی ندارد که مخاطب نتواند در همان لحظه اول با او ارتباط خوبی برقرار نکند.

بازیگر سریال «پژمان» درباره تفاوت کاراکترش در «شمعدونی» با «پژمان» نیز گفت: این دو نقش هیچ ربطی به هم ندارند، آنجا (هدیه) دختری خیلی لوس را بازی می‌کردم، اما در شمعدونی اینطور نیست.

وی افزود: افرادی شبیه به هدیه که من در سریال پژمان بازی کرده بودم، همیشه دغدغه من هستند و با آنها مشکل دارم، چراکه هیچوقت نتوانستم آنها را عمیقا درک کنم. اصلا نمی‌توانم با کسی که تمام روزمره‌اش به فکر مادیات و خوشبختی که از این طریق برایش رقم می‌خورد را درک کنم که متاسفانه در حال حاضر به نسبت گذشته تعدادشان افزایش پیدا کرده است.

بازیگر سریال «زمانه» گفت: از همکاری با سروش صحت راضی هستم و به این دلیل که برای هر کدام از نقش‌ها قالبی خاص در ذهنشان دارند، با هدایت درست سعی در خارج نشدن بازیگر از آن قالب دارند.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از حضورم در سریال پژمان نمی‌خواستم در سریال کمدی بازی کنم، آنهم به این خاطر که اوایل کارم هست و از این موضوع که ممکن است کلیشه شوم، بسیار می‌ترسیدم. اما به دلیل اینکه تجربه اولم با سروش صحت بسیار جذاب بود و ایشان از معدود کارگردان‌هایی هستند که به بازیگر خود آرامش منتقل می‌کنند و اخلاق حرفه‌ای دارند و همچنین فیلم‌نامه جذاب شمعدونی ترغیب شدم که در این سریال نیز حضور داشته باشم.

بازیگر سریال «آسمان من» ادامه داد: در این مدت در فیلم سینمایی ملبورن، تن حراج و ... در نقش‌های جدی بازی کردم.

جوان از حضور در کنار بازیگران این سریال گفت: بدون شک حضور در کنار چنین عزیزانی برایم غنیمت بود چراکه کنار آنها بودن نوعی گذراندن کلاس بازیگری است.

وی بیان کرد: اصولا فرد زیاده خواهی هستم و هنوز هم با گذشت چند سال فکر می‌کنم در ابتدای راه هستم و نمی‌خواهم که درجا بزنم و در همین جایی که هستم بمانم، چراکه در هدفهایم نیست و هر روز و هر روز در حال تجربه و تمرین برای رسیدن به هدفم هستم.

این بازیگر تصریح کرد: در اغلب کارها با همسرم مشورت می‌کنم، اما در حین تولید کارهایم در پرداخت شخصیت‌ها به من کمک نمی‌کند و همه چیز را به کارگردان اثر می‌سپارد.

وی با اشاره به علاقه‌اش به مدیوم‌ها افزود: تلویزیون یکسری چارچوب‌ها دارد که در مورد خانم‌های بازیگر کمی اجحاف می‌شود، به همین خاطر ژانر ایده آل من برای فعالیت، تئاتر و سینما است. (خبرگزاری فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها