تصاویر جدیدی از ال‌جی جی‌ 4 به‌ رسانه‌ها راه یافته است

تصاویر ال‌ی جی 4 لو رفت

شرکت ال‌جی کمتر از دوهفته برای عرضه رسمی پرچم‌دار جدید خود زمان دارد ولی روز گذشته تصاویر جدیدی از این محصول جدید به رسانه‌ها راه یافته که نشان از مزایای ظاهری ویژه‌ برای این مدل دارند.
کد خبر: ۷۸۷۳۷۲
تصاویر ال‌ی جی 4 لو رفت

جام جم کلیک: شرکت ا‌ل‌جی امید فراوانی را به محصول جدید و در استانه عرضه خود یعنی ال‌جی جی 4 بسته است و بسیاری از برگ‌های برنده خود را برای این مدل خرج کرده است ولی درست در بازه زمانی دو هفته مانده تا عرضه رسمی این محصول شاهد لو رفتن تصاویری از این تلفن همراه هوشمند نیرومند هستیم که نشان می‌دهد طراحی ظاهری آن در نوع خود دارای قابلیت‌های منحصر به‌فردی خواهد بود.

در این تصاویر مشخص شده است که این تلفن همراه هوشمند در مدل‌هایی که دارای جلد چرمی هستند به بازار عرضه خواهند شد و برخلاف سایر محصولات چرمی که توسط سایر شرکت‌های رقیب تولید می‌شوند، این دستگاه با رنگ‌بندی بسیار جذابی به بازار عرضه خواهد شد که می‌تواند مخاطبین گسترده‌تری را از این مدل راضی نگاه داشته و به‌صورت طبیعی به فروش بالاتر محصولات ال‌جی منتهی شود.

این تصاویر موجب لو رفتن ابعاد دقیق این مدل نیز شده است به‌طوری که ضخامت این تلفن همراه هوشمند برابر با 8.9 میلیمتر عرض آن برابر با 75.3 میلیمتر و ارتفاع آن برابر با 149.1 میلی‌متر خواهد بود. تمامی این مشخصات به‌‌صورت مجزا از مشخصات سخت‌افزارهای پردازشی این محصول هستند که آن موارد نیز در نوع خود مخاطبین فراوانی را جذب خواهند نمود.

علاوه بر پشت چرمی ساخته شده برای ال‌جی جی 4، یک قاب رویی هوشمند نیز برای آن ساخته شده است که مانند قاب‌های هوشمند موجود بر روی مدل‌های پیشین این سری، دارای یک صفحه دایره‌ای باز بر روی روی نمایشگر اصلی است که محتوای تماس‌ها و پیام‌ها در آن به نمایش درخواهند آمد.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها