برنامه کوی نشاط که از رادیو ایران پخش می‌شود برای ایام نوروز برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.
کد خبر: ۷۸۰۳۳۶

امیرعباس اشرف، مسئول دفتر برنامه‌های طنز رادیو ایران و تهیه‌کننده برنامه کوی نشاط با اعلام این خبر گفت: برنامه نوروزی کوی نشاط شامل ترانه‌های عمونوروز، سفرهای نوروزی، چشم و هم چشمی شب عید، معضلات و مشکلات خرید در سال جدید، هفت سین نوروزی، 60 نفری نرین به مهمانی، بهاریه‌های نوروزی، بحر طویل و... از ساعت 9 صبح به‌مدت 90 دقیقه پخش می‌شود.

اشرف گفت: این برنامه اول و دوم فروردین پخش و بعد به‌مدت ده روز پخش این برنامه متوقف می‌شود و از روز دوازدهم فروردین از سرگرفته خواهد شد.

نویسندگی و ترانه‌سرایی کوی نشاط نوروز 94 بر عهده بهاره ادراکی، لیلا حسین‌پور، سیروس دادرس و شاهرخ باقری‌نژاد است و محمد مهدی بهنام، تورج نصر، مهدی صباغی، ناهید امیریان، مژگان عظیمی، محمدحسن حسینیان، قربان نجفی، اردشیر منظم، محمود رضا قدیریان، علیرضا تابان، رحمان محمدی، مهدی امین لاری، آسیه گرجی، مارال حاجی‌زاده، رکسانا گل‌زاده، مهران نائل و مهدی فریضه بازیگران آن هستند که با اجرای کریم بیانی و گیلدا حمیدی در نقش آقا و خانم شادمان پخش می‌شود.

در گذشت بازیگر رادیو

امیر بختیاری از بازیگران تئاتر، رادیو و جانباز دفاع مقدس صبح دیروز به علت فشارخون بالا درگذشت.

صدرالدین شجره، کارگردان و بازیگر نمایش‌های رادیویی به ایسنا گفت: آقای بختیاری به علت فشارخون بالا حالش بد شد و با آمدن اورژانس به بیمارستان لقمان منتقل شد و مداوای وی شروع شد، اما متاسفانه صبح دیروز ساعت 10 و 30 دقیقه دارفانی را وداع گفت.این کارگردان رادیویی ضمن اظهار تاسف برای درگذشت امیر بختیاری عنوان کرد: آقای بختیاری بازیگر خوبی بود. وی از افراد شفاف رادیو بود که همیشه بی‌کینه و بی‌غرض کار می‌کرد. او طی چند سالی هم که در جنگ حضور داشت دچار آسیب‌های روحی شده و شرایط کار برایش سخت شده بود.

شجره گفت:‌ امیر بختیاری بیشتر در رادیو کار بازیگری انجام می‌داد ولی این اواخر کارگردانی نمایش‌های رادیو را هم برعهده می‌گرفت. از جمله کارهای تئاتری او می‌توان به نمایش «الموت» کاری از مجید جعفری در سال 59 اشاره کرد. همچنین وی سال گذشته در یکی از نمایش‌های دکتر صادقی بازی کرد.

کلاهبرداری اینترنتی در نسیم عدالت

برنامه نسیم عدالت رادیو تهران امروز از ساعت 10 تا 11 و 25 دقیقه با موضوع کلاهبرداری اینترنتی پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه علم و زندگی رادیو تهران است و امروز به موضوع کلاهبرداری‌های اینترنتی اختصاص دارد. در این برنامه درباره شیوه‌های جدید کلاهبرداری اینترنتی، روش‌های برخورد با مجرمان و پیشگیری از جرم‌های احتمالی صحبت می‌شود. حماد خزایی، تهیه‌کننده و آوید بزرگی، گوینده با این برنامه همکاری دارند.

بخشش اثاثیه در خانه ما

برنامه خانه ما شبکه رادیویی سلامت، امروز به موضوع بخشش اثاثیه و سلامت روان اختصاص دارد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سیما غفاری با حضور مینا پورفرخ، روان‌شناس از ساعت 20 و 50 دقیقه به مدت 20 دقیقه به موضوع بخشش اثاثیه و تاثیر آن بر سلامت روان می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها