از نظر ظاهری فرق زیادی بین مدل هیبریدی و مدل بنزینی آن نیست و تنها کمی سپر جلوی آن متفاوت شده است.
موتور الکتریکی این خودرو در زیر صندوق عقب قرار گرفته و این موضوع باعث میشود که بتوان کماکان صندلیهای عقب این خودرو را خواباند تا فضای بیشتری برای حمل بار در اختیار داشت.
در جلو یک پیشرانه 2 لیتری4 سیلندر GDI قرار گرفته که میتواند حداکثر 154 اسببخار و 190 نیوتنمتر را تولید کند.
موتور الکتریکی نیز میتواند حداکثر 51 اسببخار را تولید کند که در نهایت این خودرو قابلیت تولید 193 اسببخار را خواهد داشت که به گیربکس 6 سرعته سوناتای هیبریدی منتقل میشود.
با تمامی این تفاسیر، هیوندای سوناتای هیبریدی توانسته مصرفی برابر 6 لیتر در شهر، 5.3 لیتر در خارج از شهر و 5.6 لیتر به صورت ترکیبی داشته باشد.(خودروبانک)
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتوگو با جام جم آنلاین:
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
جواد فروغی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگو با منوچهر آذری، بازیگر،گوینده،مجری وصداپیشه پیشکسوت رادیو و تلویزیون
فاطمه مجلل در گفتوگو با «جامجم»:
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین: