مدل پایه هیوندای i30 با ورود «کیلس» یا «بدون کلید» به خودرو و سیستم چند رسانهای مجهز به «USB» و «AUX» با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و همچنین کلیدهای استریو روی فرمان و سیستم تهویه مطبوع اتاق و سایر تجهیزات استاندارد دیگر به همراه یک پیشرانه 1.4 لیتری بنزینی ارائه خواهد شد که در بهترین شرایط کاری خود حداکثر 100 اسب بخار قدرت را تولید میکند.
علاوه بر این هیوندای یک پیشرانه 1.6 لیتری 110 اسب بخاری CRDi و همچنین یه موتور 1.6 لیتری دیگر 120 اسب بخاری GDI را هم در نظر گرفته که با پرداخت پول بیشتر بر روی آپشنهای مختلف خودرو مورد استفاده قرار میگیرد.
نکته قابل توجه هیوندای برای i30 و به خصوص در مدل فول آپشن آن هم بهرهمندی این خودرو در خطوط انتقال از یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه اتوماتیک DCT با قابلیت تعویض دنده دستی است که به عنوان رقیبی اصلی برای جعبه دنده DSG خودروهای گلف شرکت فولکس واگن به شمار میرود.
اگر کیف پولتان هم بیش از حد سنگینی میکند، هیوندای یک نسخه ویژه با پیشرانه دیزلی از i30 را هم آماده کرده که به همراه جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT متصل به پیشرانه دیزلی 136 اسب بخاری در کنار امکانات ویژهای همچون رینگهای 17 اینچی آلیاژی چرخها، پوشش چرمی صندلیها، گرم کن صندلیها، چراغهای جلو LED و HID و...ارائه میشود.
علاوه بر اطلاعات رسمی منتشر شده توسط هیوندای، شبهاتی مبنی بر وجود یک پیشرانه قدرتمند 186 اسب بخاری 1.8 لیتری توربوشارژر در لیست پیشرانههای مورد استفادده بر روی i30 هم وجود دارد که در حال حاضر در حد همان شایعه باقی مانده است.(خودروبانک)
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد