بهنام مرادی از تهران: من آفیس 2013 روی ویندوز 7 نصب کرده‌ام، اما کرک نمی‌شود. از چند سایت مختلف کرک‌های زیادی را دانلود کردم و در سیستم‌های دیگر تست کردم، روی آنها درست کار می‌کند، اما روی سیستم من کار نمی‌کند.
کد خبر: ۷۵۴۳۵۹
پرسش و پاسخ: مشکل فعال‌سازی آفیس

بهنام مرادی از تهران: من آفیس 2013 روی ویندوز 7 نصب کرده‌ام، اما کرک نمی‌شود. از چند سایت مختلف کرک‌های زیادی را دانلود کردم و در سیستم‌های دیگر تست کردم، روی آنها درست کار می‌کند، اما روی سیستم من کار نمی‌کند. هر بار بعد از روشن شدن رایانه کرک برنامه خراب می‌شود. چند بار هم پاک کردم و دوباره آن را نصب کردم اما مشکل حل نشده است.

پاسخ کلیک: باتوجه به سالم بودن کرک، باید موارد زیر را بررسی کنید:

1 ـ حتما فایل کرک را به‌صورت Run as Administrator اجرا کنید تا عملیات کرک به‌طور کامل انجام شود.

2 ـ بهتر است ویروس‌یاب رایانه‌ خود را پیش از کرک کردن غیرفعال کنید.

3 ـ این احتمال وجود دارد که شما از نرم‌افزاری استفاده می‌کنید که نیازمند فایل‌های Run Time مجموعه آفیس است و آن نرم‌افزار از نسخه‌های قدیمی‌تر این برنامه استفاده می‌کند. تداخل در تنظیمات نرم‌افزار که در تصویر برای ما ارسال کردید در 99 درصد موارد به چنین مشکلی مربوط می‌شود.

4 ـ ممکن است ویروس‌یاب نصب شده روی رایانه‌ شما کرک را از کار بیندازد. با مراجعه به راهنمای کرک، مسیر قرارگیری فایل‌های فعال‌سازی در ویندوز را در پوشه‌ موارد استثنای ویروس‌یاب قرار دهید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها