5 توصیه برای آنکه با آیفون 6 پلاس بهترین عکس‌ها را بگیرید

نکاتی برای ثبت بهترین عکس‌های موبایلی

عکاس معروف Brooks Kraft که از سال 2000 مسئولیت گرفتن عکس های ریاست جمهوری آمریکا را به عهده داشته است توصیه هایی برای عکاسان مبتدی دارد.
کد خبر: ۷۴۶۳۱۶
نکاتی برای ثبت بهترین عکس‌های موبایلی

جام جم کلیک: یکی از ویژگی های جدیدترین محصول شرکت اپل، آیفون 6 پلاس، وجود قابلیت عکاسی با کمترین لرزش است .تا به حال افراد زیادی سعی کرده اند این امکان جدید را به چالش بکشند.

اخیراً عکاس معروف Brooks Kraft که از سال 2000 مسئولیت گرفتن عکس های ریاست جمهوری آمریکا را به عهده داشته است تصمیم گرفته که این بار شانس خود را با عکاسی از مراسم کریسمس در کاخ سفید امتحان کند.

وی گوشی آیفون 6 پلاس را برای این منظور انتخاب کرده است. وی توصیه هایی نیز برای عکاسان مبتدی دارد. با ما همراه شوید تا نگاهی به این موارد بیندازیم:

1- برای گرفتن عکس عجله نکنید. سعی کنید زاویه دید مناسبی انتخاب کنید. چرا که در صورت انتخاب زاویه دید نادرست، تمام زحمات شما بی نتیجه است.

2- تا حد امکان سعی کنید از نور فلش استفاده نکنید. زیرا با وجود قابلیت Steedy Heeds در نور کم می‌توانید بهترین عکس ها را بگیرید. البته در بعضی موقعیت ها استفاده از فلش اجتناب ناپذیر است.

3- هرگز از امکان بزرگ‌نمایی Zoom استفاده نکنید. در آیفون و گوشی‌های مشابه امکان بزرگ‌نمایی بصورت دیجیتال است. درحقیقت این گوشی ها پیکسل‌ها را بزرگتر می‌کنند و کیفیت عکس نیز به همان اندازه کاهش می‌یابد.

4- کیفیت و حجم عکس‌ها را کاهش ندهید و از برنامه اصلی عکاسی آیفون استفاده نمایید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

5- با فکر عکاسی کنید و هدف داشته باشید. همانند نویسنده ای که مطلب خود را قبل از نوشتن در ذهن خود مرور می‌کند شما نیز به این فکر کنید که عکس شما چه پیامی را منتقل خواهد کرد.

در ادامه با هم نگاهی می اندازیم به عکس های آقای Kraft با موضوع کریسمس

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها