آیفون جدید زودتر از موعد خواهد آمد

پیشگوی اپل: آیفون جدید در راه است

شایعات جدید مبنی بر احتمال عرضه‌ی آیفون ۴ اینچی جدید در سال ۲۰۱۵

احتمال عرضه آیفون 4 اینچی

بر اساس گزارش تازه منتشرشده‌ای توسط سرویس G for Games از قول منابع آسیایی آمده است که اپل به دنبال برنامه‌ریزی جهت عرضه‌ی مدل جدیدتری از آیفون با صفحه نمایش ۴ اینچی در سال ۲۰۱۵ است.
کد خبر: ۷۴۶۷۹۲
احتمال عرضه آیفون 4 اینچی

به گزارش جام جم کلیک: بر اساس گزارش تازه منتشرشده‌ای توسط سرویس G for Games از قول منابع آسیایی آمده است که اپل به دنبال برنامه‌ریزی جهت عرضه‌ی مدل جدیدتری از آیفون با صفحه نمایش ۴ اینچی در سال ۲۰۱۵ است.

تولید دستگاه ۴ اینچی جدید تمامی گله‌هایی که برخی کاربران بابت بزرگترشدن صفحه نمایش آیفون ۶ و ۶ پلاس دارند را برخواهید چید. این منابع با اطلاع اززنجیره‌ی تأمین قطعات آیفون گفته‌اند که احتمالاً چنین آیفونی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد و بازار اصلی مورد هدف برای فروش آن کاربران زن خواهند بود.

البته در صورتی که حتی سر و کله‌ی مدل ۴ اینچی جدیدی نیز پیدا نشود اپل در سال ۲۰۱۵ همچنان تولید آیفون ۵ اس را ادامه خواهد داد. اما به هر حال نوکردن این رده از آیفون و به روزکردن مشخصات سخت‌افزاری آن می‌تواند دوست‌داران آیفون ۴ اینچی را بار دیگر هیجان‌زده کند. منابع گزارش منتشرشده‌ی جدید چندان موثق نیستند و نمی‌توان روی درست‌بودن ادعایشان پافشاری کرد. اطلاعات موجود فعلی در حدی نیست که بتوان احتمال بالایی برای تحقق این موضوع متصور شد. در حد ایده جالب است که بدانیم احتمال رخ‌دادن چنین موضوعی وجود دارد؛ اما نباید چندان روی آن مانور داد و باید منتظر خبرهای بیشتر در این زمینه بود.

البته تصور نشود که دلیل مطرح‌شدن چنین موضوعی کم‌بودن فروش آیفون‌های جدید است. اپل امسال با دو آیفون ۴.۷ و ۵.۵ اینچی رکورد فروش آیفون را در زمینه‌های مختلفی جابجا کرد. کاربران بیش از هر موقع دیگری منتظر آیفون بزرگتر بودند، ولی با این حال ممکن است اپل به فکر حفظ بازار آیفون ۴ اینچی نیز باشد.

منبع: اپل‌اپس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها