قابلیتی کاربردی در اندروید

اگر گوشی همراه من را پیدا کردی لطفا با من تماس بگیر

گوشی همراه از جمله وسایلی است که نه تنها ارزش مادی دارد، بلکه مجموعه ای از عکس‌ها و اطلاعات شخصی که ارزش حیاتی برای صاحب آن دارد را در خود جای داده است. بعضی مواقع صاحب آن حاضر است هرکاری انجام دهد تا دوباره گوشی همراه خود را در دست بگیرد.
کد خبر: ۷۴۱۷۶۳
اگر گوشی همراه من را پیدا کردی لطفا با من تماس بگیر

جام جم کلیک: گوشی همراه از جمله وسایلی است که نه تنها ارزش مادی دارد، بلکه مجموعه ای از عکس‌ها و اطلاعات شخصی که ارزش حیاتی برای صاحب آن دارد را در خود جای داده است. بعضی مواقع صاحب آن حاضر است هرکاری انجام دهد تا دوباره گوشی همراه خود را در دست بگیرد.

در سیستم عامل آندروید خیلی از تنظیمات در حالت پیش فرض، فعال نیست و باید بصورت دستی فعال شود. یکی از این امکانات کاربردی در این سیستم‌عامل، نمایش متن دلخواه روی صفحه‌ی قفل (Lock Screen) است. با این قابلیت، در صورتی که گوشی خود را در محلی فراموش کردید، یابنده قادر است به راحتی با یک نگاه به صفحه آن، شماره تلفن منزل شما را دیده و با شما تماس حاصل نماید.

حال چگونه این قابلیت را در گوشی همراه خود فعال کنیم:

کافی است به بخش تنظیمات (gSystem Settin) رفته و روی تنظیمات امنیتی Secutity فشار دهید.

سپس به قسمت اطلاعات صاحب گوشی همراه (Owner Info) رفته و قابلیت ” نمایش اطلاعات صاحب گوشی روی صفحه لاک اسکرین” (Show owner info on lockscren) را فعال کنید.

در انتها می‌توانید هر متنی را که قصد دارید روی صفحه قفل نمایش داده شود در آن وارد کنید.

به عنوان مثال متن شما می‌ـواند شبیه به متن زیر باشد:

“لطفا اگر گوشی همراه من را یافتید، با شماره 09123456789 تماس حاصل فرمایید.

ازحالا به بعد خیالتان راحت است که اگر گوشی همراه خود را در مکان های عمومی فراموش کردید و یابنده انسان خوبی بود، دوباره روی زیبای گوشی همراه خود را خواهید دید.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها