نمایش سریال «فوق‌سری» به کارگردانی مهدی‌ فخیم‌زاده در ایام نوروز از شبکه یک

قصه قایم‌باشک قورباغه و قناری!

حبیب دهقان‌نسب در سریال «قورباغه و قناری» به‌کارگردانی مهدی فخیم‌زاده نقش پلیس را بازی می‌کند.
کد خبر: ۷۴۱۵۳۹
دهقان‌نسب، پلیس سریال قورباغه و قناری شد

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با جام‌جم درباره حضورش در این سریال توضیح داد: این پنجمین همکاری من با فخیم‌زاده است. پیش از این در مجموعه‌های تنهاترین سردار، ولایت عشق، حس سوم و خواب و بیدار با وی همکاری کرده‌ام.وی افزود: از بابت همکاری دوباره با فخیم‌زاده بسیار خوشحالم زیرا در حین کار با او چیزهای زیادی یاد می‌گیرم. فخیم‌زاده علاوه بر این‌که کارگردان است، بازیگر مطرحی نیز هست که راهنمایی‌هایش می‌تواند برای هر بازیگری راهگشا و آموزنده باشد.

دهقان‌نسب درباره نقشی که در قورباغه و قناری بر عهده دارد، بیان کرد: در این سریال نقش سرهنگ احمد نادری را بازی می‌کنم که در کنار سرهنگ علی نصرالهی که فخیم‌زاده بازیگر آن است، با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می‌شویم.وی افزود: این دو دوستان صمیمی هستند و رفت و آمد خانوادگی هم دارند ولی این دوستی در برخی اوقات تحت الشعاع مسائل کاری قرار می‌گیرد و حتی در جاهایی رو در روی یکدیگر می‌ایستند.این بازیگر ادامه داد: قورباغه و قناری یک کار پلیسی است که موقعیت‌های طنزی هم دارد زیرا اصولا فخیم‌زاده روحیه طنازی دارد و در بیشتر کارهایش رگه‌هایی از طنز را نیز می‌گنجاند.

وی در پاسخ به این پرسش که سریال قورباغه و قناری با دیگر آثار پلیسی فخیم‌زاده چه شباهت‌هایی دارد، گفت: خواب و بیدار و حس سوم، دو کار قبلی فخیم‌زاده در ژانر پلیسی است که من در هر دوی آنها بازی کردم ولی قورباغه و قناری با آنها فرق دارد و کار جدیدی به شمار می‌آید و حتی طراحی نقش پلیس هم در این اثر متفاوت است.

دهقان‌نسب درباره حادثه‌ای بودن سریال قورباغه و قناری توضیح داد: این سریال اکشن است، ولی نه مانند آن چیزی که در سریال خواب و بیدار دیدیم.وی بیان کرد: بازیگری موفق است که هنگام بازی مقابل دوربین درگیر شخصیتی که قرار است آن را خلق کند، شود. من نیز همیشه سعی کرده‌ام این قاعده را رعایت کنم و با همین اصل صحنه‌های اکشن را بازی می‌کنم.

دهقان‌نسب اضافه کرد: من در این سریال چند راه برای نزدیک شدن به نقش یک افسر ارشد پلیس را در نظر گرفتم که مهم‌ترین آن وفادار بودن به فیلمنامه است. معتقدم برای نوشتن فیلمنامه تحقیق می‌شود و نقشی که از دل آن بیرون می‌آید، مطمئنا درست طراحی شده است. برای باورپذیرتر کردن نقش سرهنگ نادری از راهنمایی‌های کارشناس نظامی سریال هم استفاده کردم.وی خاطرنشان کرد: من تاکنون بارها در نقش پلیس ظاهر شده‌ام و از هر نقش چیزهایی یاد گرفته‌ام که از این تجربیات در قورباغه و قناری استفاده کرده‌ام.

دهقان‌نسب درباره کارهای دیگرش گفت: در سریال جاده قدیم به کارگردانی بهرام بهرامیان نیز حضور دارم که در آن نیز نقش افسر پلیس را بازی می‌کنم. در سریال پرده‌نشین هم یکی از نقش‌ها را بازی می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها