پروازهای مشهد - نوشهر لغو شد

خسارت باران به روستاهای نوشهر

فرماندار نوشهر با اشاره به بارش 131 میلیمتری باران در این شهرستان در روز جاری، گفت: بارش شدید باران در برخی از روستاهای این شهرستان دردسرهایی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۷۲۴۰۹۹
خسارت باران به روستاهای نوشهر

محمد علی قمی جمعه شب هنگام بازدید از مناطقی که جاری شدن سیلاب مشکلاتی را ایجاد کرده است، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در نوشهر، گفت: در جریان بازدیدی که به همراه مدیرکل ستاد بحران استان از روستاهای صورت گرفت، مسایل در حال پیگیری است تا خسارتی به بار نیاید.

وی افزود: چند روستا در نوشهر دچار آبگرفتگی معابر شده و چند روستا نیز در معرض تهدید هستند و آب آشامیدنی 5 روستا قطع شده و راه و عبور و مرور بخشی از روستاهای خیر سر بسته شده است.

فرماندار نوشهر با تاکید بر اینکه آب وارد خانه های مردم نشده است و از این بابت خسارتی ایجاد نشده، گفت: در حال حاضر وضعیت تحت کنترل قرار دارد و تلاش می کنیم مشکلاتی ایجاد شده نیز در سریع ترین زمان حل و فصل شود.

امیرحسین عسگرزاده مسوول هلال احمر نوشهر نیز با اشاره به آبگرفتگی و آسیب نسبی به برخی از ویلاها در منطقه چلندر، گفت: آسیب چندانی به خانه ها وارد نشده اما برای احتیاط چند ویلا تخلیه شده است.

لغو پروازهای مشهد - نوشهر

رییس ایستگاه هواپیمایی آسمان دراستان مازندران مستقر در نوشهر از لغو پرواز مسیر مشهد - نوشهر و بالعکس در روز جمعه به علت شرایط نامساعد جوی خبرداد.

محمد رضا صلح جو نیز افزود : هواپیمای مسافربری با شماره پرواز 604 از مبداء مشهد قراربود در ساعت 14 و 40 دقیقه در فرودگاه نوشهر بنشیند و پس از یک ساعت ازاین فرودگاه به مشهد بازگردد اما به علت شرایط نامساعد جوی این پروازلغوشد.

وی برای کاهش لغو شمار پروازها به علت شرایط نامساعد جوی خواستاراقدام جدی تر مسوولان نهادهای ذیربط درجهت شتاب بخشی درفرایند بهره برداری دستگاه کمک ناوبری در فرودگاه این شهرستان گردشگرپذیرغرب مازندران شد.

درزمان حاضرهفته ای سه پرواز در مسیرهای پروازی رفت و برگشت نوشهر- مشهد درفرودگاه نوشهربرقرار است.

غرب مازندران دارای دو فرودگاه یکی در نوشهر و دیگری دررامسراست.

رییس ایستگاه هواشناسی نوشهر نیزمقدار بارندگی در روزهای پنجشنبه تا کنون دراین شهرستان را 92 میلی متر اعلام کرد و گفت : براساس نقشه پیش یابی هواشناسی بارندگی در این شهرستان همچنان تا فردا (شنبه) ادامه دارد و از عصر روز شنبه نیز شاهد پراکندگی باران و وزش باد خواهیم بود.

اسحاق حمیدی میرکلایی افزود : هم اینک وضعیت دریای نوشهر مواج و سرعت باد حدود 8 متر برثانیه و سمت آن نیز از شمال و شمال غرب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها