روی موج صدا

سرنوشت بشر در رادیو نمایش

نمایش رادیویی «سرنوشت بشر» بر اساس رمانی از آندره مالرو امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۱۱۸۷۳

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش به کارگردانی اکبر زنجانپور، تنظیم مجید حیدری و تهیه‌کنندگی شهریار کرمی تولید شده و داستان آن درباره یک گروه انقلابی است که در شهر شانگهای چین قصد دارند به همراه دیگر دوستانشان در قیام همگانی مردمی شرکت کنند، به همین دلیل گروه‌ها و تشکیلات خاص را همراه خودشان می‌کنند.

در نمایش رادیویی «سرنوشت بشر» محمد عمرانی، علی تاجمیر، فریدون محرابی، نورالدین جوادیان، علی زرینی، محمد رضاعلی، محمد پورحسن، مسعود زنوزی راد، بهناز بستان دوست، رضا عمرانی و تعداد زیادی از هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی رادیو بازی کردند. علی حاجی نوروزی صدابردار، مریم نشیبا گوینده و فرشاد آذرنیا افکتور، دیگر عوامل این برنامه هستند.

کودکان و تماشای تلویزیون در رادیو تهران

برنامه «میوه زندگی» امروز با موضوع تصحیح فرهنگ تماشای تلویزیون در کودکان ساعت 11 از رادیو تهران پخش می‌شود. پروانه طهماسبی تهیه‌کننده، آوید بزرگی گوینده، علی احمدی، حجت‌الاسلام احمد بصیری و مهسا جباری کارشناسان برنامه هستند.

درمان آفت در رادیو سلامت

برنامه فراسو امروز در رادیو سلامت با موضوع آفت دهان ساعت 8 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت است که امروز میزبان آرش منصوریان، متخصص بیماری دهان است.

پدافند هوایی در رادیو ایران

برنامه نگاه روز رادیو ایران امروز به موضوع دستاوردهای ایران در حوزه پدافند هوایی اختصاص دارد.

این برنامه با هدف بررسی موضوعات سیاسی امروز میزبان امیر سردار اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) است و با حضور او موضوع دستاوردهای ایران در حوزه پدافند هوایی بررسی می‌شود که ساعت 15 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود.

کوله‌پشتی در رادیو ورزش

برنامه کوله‌پشتی رادیو ورزش امروز به صعودهای بین‌المللی بخصوص هیمالیانوردی اختصاص دارد.

این برنامه ساعت 18 میزبان رضاخانی مربی کوهنوردی است که پیرامون هیمالیانوردی، صعودهای بین‌المللی بخصوص به کوه‌های هیمالیا و کاستی‌ها و نقاط ضعف آن می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها