نخستین روز از پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته با راهیابی سه نماینده ایران به فینال ادامه یافت. در این رقابت‌ها که با حضور 319 کاراته‌کا از 45 کشور در اوکیناوای ژاپن در حال برگزاری است، در وزن 60 کیلوگرم، امیر مهدی‌زاده پس از پیروزی مقابل حریفانی از ژاپن (7 بر صفر)، چین تایپه (3 بر صفر)، استرالیا (7 بر صفر) و ژاپن (با رای داوران) راهی فینال شد تا به مصاف بروس داگلاس از برزیل برود. در وزن 67 کیلوگرم نیز حسین سمندر پس از استراحت در دور نخست، حریفانی از ژاپن، ترکیه و استرالیا را از پیش‌رو برداشت و به فینال رفت. او در مبارزه پایانی با هیروتو شینوهارا از ژاپن روبه‌رو خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۱۴۶۵

همچنین در وزن 61 کیلوگرم بانوان، فاطمه چالاکی ابتدا مقابل ناسوکی آراکاتی از ژاپن 2 بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه هم لاریسا باربوسا از برزیل را با نتیجه 4 بر صفر از پیش‌رو برداشت.

وی در دور سوم سونجا استلند از لوکزامبورگ را 2 بر صفر شکست داد و در ادامه برابر گویو نامیکوی ژاپنی پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران پیروز شد تا به دیدار پایانی راه یابد . او در مبارزه فینال باید با سومیا مایومی از ژاپن دیدار کند.

سعید حسنی‌پور و بهمن عسگری در وزن 75 کیلوگرم و نسرین دوستی و رزیتا علیپور و اوزان 50 و 61 کیلوگرم بانوان، دیگر نمایندگان کشورمان بودند که با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها