مشاور وزیر کشور در امور بانوان با بیان این موضوع که طلاق و مهاجرت دو عامل مهم در افزایش آمار زنان سرپرست خانوار به شمار می‌رود، گفت: به زودی سند امنیت زنان کودکان در روابط اجتماعی، تدوین و آماده می‌شود.
کد خبر: ۷۱۰۶۵۱

جام جم سرا: فهیمه فرهمند‌پور در حاشیه افتتاح پارک بانوان خورموج اظهار داشت: تدوین سند امنیت زنان و کودکان در روابط اجتماعی به زودی آماده می‌شود و کارهای خوبی هم توسط وزارت دادگستری و مجلس در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: بر تلاش برای فعال کردن کارگروه تخصصی زنان و خانواده ذیل شورای برنامه ریزی توسعه استان‌ها تاکید داریم وبه دنبال حل مشکلات حوزه زنان و خانواده در قالب همکاری‌ بین دستگاه‌های هستیم.

فرهمندپور خواستار ایجاد فرصت فعالیت و مشارکت اجتماعی در جامعه برای فارغ التحصیلان دختر و سایر دختران جوان شد و ادامه داد: باید شرایط برای حضور زنان در فعالیت‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

مشاور وزیر کشور در امور بانوان پیشگیری از روند افزایش آمار زنان سرپرست خانوار در جامعه را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: از مهم‌ترین عوامل افزایش آمار زنان سرپرست خانوار در جامعه می‌توان به طلاق و مهاجرت مردان اشاره کرد که باید با ارائه راهکارهای مناسب از این موضوع جلوگیری کرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها