انگار شرکت چینی لنوو قصد ندارد به مسیر صعودی خود در چند سال اخیر خاتمه دهد. این شرکت چینی که جزو معدود برندهای موفق این کشور است، بعد از این که بخش‌هایی از سه کمپانی دل، آی‌بی‌ام و سونی را از آن خود کرد تا خود را به عنوان یک غول جدید در دنیای دیجیتال معرفی کند، این بار در قامت جدی‌ترین رقیب عینک هوشمند گوگل وارد کارزار شده است.
کد خبر: ۷۰۱۵۹۲

در روزهای گذشته لنوو از اولین نسخه عینک هوشمند خود را که هنوز نام خاصی برای آن انتخاب نشده رونمایی کرد. مدیران این شرکت بسیار امیدوارند این محصول جدید بتواند سهم عظیمی از بازار را از گوگل برباید. لنوو که خط تولید این محصول را با کمک چند شرکت دیگر راه انداخته ‌قصد دارد هرچه سریع‌تر محصول خود را برای ورود به بازار آماده کند. مدیر بازاریابی لنوو گفته این پلتفرم می‌تواند به ما کمک کند بسرعت شروع به فروش محصولات و ایجاد یک زنجیره برای تامین بازار کنیم. این محصول که اکنون NBD نامیده می‌شود، تفاوت چندانی با عینک هوشمند گوگل ندارد و تا اینجای کار، محل قرارگیری باتری و قابلیت تقویت آن برگ برنده لنوو محسوب می‌شود.

کروم کست گوگل یک‌ساله شد

بتازگی گوگل تولد یک‌سالگی دانگل نوآورانه‌‌اش یعنی Chromecast را جشن گرفت. این دستگاه نسبتا موفق که اکنـون در 20 کشور مختلف استفاده می‌شود، توانسته بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر را به خود جلب کند که رکورد خوبی است. به همین مناسبت گوگل تصمیم گرفته برای سه ماه امکان دسترسی رایگان به بازی‌ها و موسیقی‌های گوگل‌پلی را در اختیارکاربران کروم کست قرار دهد.

کروم کست، یک دانگل با پورت HDMI یا USB است که شکل و اندازه‌ای شبیه حافظه‌های فلش USB دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد ویدئو و فیلم مورد نظرشان را از طریق مرورگر کروم در موبایل هوشمند یا تبلت به تلویزیون انتقال دهند. کروم‌کست از طریق یک پورت HDMI به تلویزیون متصل می‌شود و یک پورت USB اجازه استفاده از آن روی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند را هم فراهم می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها