در اینجا پولدارها خودروهای شیک سوار نمی شوند

کشوری که ثروتمندانش می خواهند گمنام بمانند

فردی که قصد داشت ثروتمند شدن خود را به دیگران نشان دهد، در یکی از روستاهای محروم استان لرستان با برگزاری مراسمی تحت عنوان جشن ده میلیاردی شدن، اقدام به آتش زدن خودروی زانتیای خود در برابر دید مردم کرد.
کد خبر: ۶۹۰۲۴۴

جام جم سرا: بر اساس یک بدعت تازه، برخی از افرادی که اموالشان از مرز میلیارد می گذرد اقدام به برگزاری مراسمی با عنوان جشن میلیاردی کرده و در این مراسم با صرف هزینه های زیاد، یک کالای لوکس از جمله خودرو را به آتش می کشند.

به نقل از ستاره ها، این مراسم بیشتر مربوط به شهرهای بزرگ و مناطق خاصی از کشور است اما جالب است بدانید چند روز قبل این مراسم در یکی از محروم ترین شهرستان های استان لرستان برگزار شد.

در این مراسم شخصی که بنا داشت جشن ده میلیاردی خود را بگیرد، با آتش زدن یک خودرو زانتیا، دارایی خود را به رخ مردم فقیر و مظلوم روستا کشاند.

به گزارش سفیر افلاک، با این که این شخص اموال خود را از چه راهی کسب کرده کاری نداریم و امیدواریم که وی اموالش را از راه حلال به دست آورده باشد، اما ای کاش به جای آتش زدن خودروی 50 میلیون تومانی و صرف هزینه چند صد میلیون تومانی برای این جشن، وی این هزینه را برای حل مشکلات آب روستای خود صرف می کرد.

گزارش خبرنگار جام جم سرا حاکی است نشریه «لور» با درج خبر یادشده، چنین رفتاری را در میان مردم لر، مانور اشرافیت در لرستان خوانده و نوشته است: «همین را کم داشتیم جشن میلیاردرشدن! هنوز در شوک برپایی جشن طلاق بودیم که ناگهان باخبر شدیم عده ای بدعتی تازه به پا کرده و بعد از انکه ثروتشان از مرز میلیارد گذشته جشنی برای میلیاردر شدن خود راه انداختند وجلوی چشم همنوعان محروم خود مراسم زانتیاسوزی راه بیاندازند!»

نام فرد یا روستای یادشده در هیچ یک از منابع مذکور نقل نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
وبگرد ایلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
۰
۰
این موارد یك سوال بزرگ در برابر نهادهای نظارتی سیستم پولی كشور می گذارد كه چگونه این افراد جشن میلیاردر شدن خود را با آتش زدن خودرو مزین می كنند اما به اندازه همان خودروی سوخته شده به دولت مالیات نمی دهند و هیچ قانونی برای اخذ مالیات از این گونه افراد وجود ندارد از این ها گذشته ضعف سیستم نظارتی كشور باعث شده است كه این گونه افراد به این ثروت دست یابند وگرنه هیچ میلیاردر پاكدامنی كه پولش را از راه حلال بدست آورده باشد و برای آن مال زحمت كشیده باشد حاضر نیست بخشی از مال خود را نابود كند !!!!!!!!!!!
متاسفانه برخی قانون گذاران و حتی افراد سیتسم قضا با دخالت سیستم های نظارتی برای كشف موارد سوء استفاده مالی مخالف هستند و آنرا دخالت در امور شخصی افراد می دانند این در حالی است كه بدون نظارت بر حساب های بانكی كه در تمام دنیا مرسوم است نمی توان به مواردی همچون پول های كثیف یا اقداماتی كه برای قانونی كردن این ثروتهای نامشروع انجام می شود پی برد
متاسفانه بانكها فقط به جمع كردن سپرده های مردم اقدام می كنند و هیچ همكاریی برای كشف پولشویی و پول های نامشروع انجام نمی دهند و تا وقتی كه قوانین محكم و قابل اجرا برای ملزم كردن بانكها جهت كنترل ثروتهای نامشروع تدوین نشود نباید به آینده اقتصادی كشور امید داشت.
لعیا زنجان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
۰
۰
خب اقای پدر امرزیده اگه نمی خواستیش میدادی به ما.....به خدا دست تا پاتم هم میبوسیدیم..... خسته شدیم انقد دنبال اتوبوس شركت واحد دویدیم ...........ای خدا به داد ما هم برس ..........الهی امین..............
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
۰
۰
واقعا كه تا نباشد چیزكی مردم نگویند چیزها
سارا صفدری
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
۰
۰
چجوری میخان اون دنیا جواب پس بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مراد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
۰
۰
آخه اینم شد كار ؟ واقعا ما آدم ها به كجا رسیده ایم ؟ از غرور داریم خفه می شیم . بنده خدا 10 میلیارد كه سهله هزار میلیارد هم داشته باشی ، باید تو یه وجب جا بخوابی
من
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
۰
۰
دو روز دیگه خبر تكذیب میشه
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
۰
۰
اینهم نوعی خریت مدرن است
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
۰
۰
انوقت میگن چرا................
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
۰
۰
كارت سوختشو نمیده به من؟
اف
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۰
۰
وظیفه حاكم اسلامی برخورد سخت با مسرفان است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها