بلاتکلیفی عذاب آور پرسپولیس

پرسپولیس این روزها تعطیل تعطیل شده است و از فعالیتی در این باشگاه خبری نیست .
کد خبر: ۶۶۴۱۷۴
بلاتکلیفی عذاب آور پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی ، از وضعیت بلا تکلیف پرسپولیسی ها همین قدر که از سوی پروین و منتقمی ، لیست قراردادهای بازیکنان تیم و کادر فنی آن تهیه شده تا با ارایه آن به وزارت ورزش و جوانان ، در این رابطه تعیین تکلیف کنند .
جدا از آنکه وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده که دیگر به باشگاهی اجازه قراردادهای میلیاردی نخواهند داد و به تبع آن نیز تکلیف قراردادهای فصل به پایان رسیده بازیکنان پرسپولیس مشخص نیست ، این بلاتکلیفی به ارکان باشگاه ضرر می زند . یقینا وزارت ورزش نیز باید تعیین تکلیف کند که علی پروین را می خواهد یا خیز ، اگر او را نمی خواهد که از قرادن نیز چنین بر می آید هر چه زودتر ، مدیر جانشین سرپرست باشگاه پرسپولیس را معرفی کند تا این مدیر با استقرار در باشگاه ضمن رتق و فتق امور ، نسبت به بستن تیم برای فصل بعد اقدام کند . بی شک ادامه این وضع نه به نفع پرسپولیس است و نه به نفع وزارت ورزش ، چون اگر اقدامی در این زمینه صورت نگیرد و همه چیز به گذشت زمان موکول شود ، نه تنها مشکلی حل نخواهد شد ، بلکه قضیه نیز بغرنج تر از آنی خواهد شد که به سادگی قابل حل باشد . بطور طبیعی نیز توپ قصور به زمین وزارت ورزش می افتد که نخواسته اند با اقدامی عاجل ، پرسپولیس را از بن بست موجود نجات بخشند .

به هر حال نباید فراموش کرد که پرسپولیس برای فصل بعد باید در جبهه آسیایی نیز مبارزه کند و قطعا اگر مسوولان نجبند ، می توان پیش بینی کرد که نتیجه امروز استقلال در انتظار سرخ ها باشد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها