افزایش ۶۰ درصدی حملات جنسی در ارتش آمریکا

مقامات آمریکا روز چهارشنبه از افزایش ۶۰ درصدی حملات جنسی در ارتش این کشور در سال ۲۰۱۳ خبر دادند.
کد خبر: ۶۵۰۴۷۸
افزایش ۶۰ درصدی حملات جنسی در ارتش آمریکا

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، کتی ویلکینسون، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، (پنتاگون) بر اساس آمارهای اولیه از حدود 5400 مورد حمله جنسی در ارتش در سال 2013 خبر داد که در مقایسه با سال 2012 ( 3374 مورد ) افزایش 60 درصدی را نشان می‌دهد.

پنتاگون افزایش قابل توجه حملات جنسی در ارتش در دو سال اخیر را بحران خوانده و نمایندگان آمریکا اتخاذ تدابیر لازم را برای مقابله با این پدیده خواستار شده اند.

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا از این موضوع ابراز خشم و چاک هیگل وزیر دفاع بر عزم خود برای مقابله جدی با این پدیده تأکیده کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
خوب احمقها راهش اینه كه در ارتش خود زن نداشته باشید . آخر زن را چكار به ارتش ؟! نباید بین كارهای زنانه ومردانه فرق قائل شد ؟ وقتی فرق بین هندوانه و خربزه را نمی دانید همین می شود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
مگر زنان در تمام ارتش كشور های دنیا نیستند؟؟؟؟؟؟؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
لطفا درفشانی نكن میوه فروش
میوه فروش
United States
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
میوه فروش هم آدم!! نیست؟ فقط شما با شخصیتی آقا سعید؟!!!!
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
آقا سعید، میوه فروش آدم ها،حواس هست ك
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
اینا باید بررسی جامعه شناسی و روانشناسی بشه. سالهاس كه بحث تجاوزات جنسی در ارتش آمریكا مطرحه معلوم نیس چه روند نظامی ای اونجا حاكمه كه پیامدش این شده. آمریكا كه اینقد دم از حقوق بشر میزنه یه فكری به حال این مسئله تا بحال نكرده جالبه!
اما واقعا اونجاكه اوضاع اینطوریه چرا زن وارد ارتش میشه اینم خودش جای بحث داره گرچه دلیلی برای فعالیت نظامی نداشتن زن وجود نداره؛ مخالف بود منتها ارتشی كه خودش به ملت خودش رحم نمیكنه و آسیب اجتماعی وارد میكنه چطور میخاد ملت و در مقابل بیگانگان حفظ كنه. بی بند و باری و فساد هم حدی داره.

نیازمندی ها