نظامیان آمریکایی اجساد عراقی ها را آتش می‌زدند

تصاویری از بی احترامی نظامیان آمریکایی به اجساد عراقی ها منتشر شده که نشان می دهد ارتش آمریکا، آنها را می سوزاندند.
کد خبر: ۶۳۶۲۵۵
نظامیان آمریکایی اجساد عراقی ها را آتش می‌زدند

«برایان تد» خبرنگار سی ان ان در گزارشی گفت: نبرد مرگبار در عراق چند سالی است ادامه دارد و در روزهای اخیر شبه نظامیان مورد حمایت القاعده برای در دست گرفتن کنترل فلوجه و الرمادی با نیروهای مسلح عراق در نبرد هستند.

این مناطق، مناطقی است که ارتش آمریکا نیز نبرد کرده است و تلفات نیز داده است.اکنون مقامات نظامی آمریکا به «سی ان ان» می گویند در حال بررسی عکس هایی هستند که در سال 2004 گرفته شدند.

پایگاه اینترنتی «تی ام زی» این عکس ها را منتشر کرده و هفته گذشته به پنتاگون داده است.

به این پایگاه اینترنتی گفته شده بود که این عکس ها در فلوجه گرفته شده است. عکس های گرفته شده نشان می دهد ارتش آمریکا اجساد ستیزه جویان عراقی را به آتش می کشیدند. دریکی از این عکس ها یک تفنگدار آمریکایی مایعی را بر روی یک جسد می ریزد و در عکس دیگر همان جسد در آتش می سوزد و در عکسی دیگر یک تفنگدار یک جمجمه سر را نشانه رفته است. عکس های زیادی در این زمینه است.

«جاناتان رو» از فرماندهان سابق در عراق گفت:این تصاویر واقعا بد است اما ما نمی دانیم چه اتفاقی روی داده است.

خبرنگار سی ان ان گفت: مقامات نظامی آمریکا نتوانستند به ما بگویند که این افراد متعلق به چه یگانی بودند.آنها تلاش می کنند هویت این افراد را شناسایی کنند.

«رو» می گوید نبرد شهری در سال دوهزار وچهار در فلوجه بدترین نبرد پس از نبرد ویتنام بوده است.نیروهای آمریکایی مجبور بودند همه شهر را خانه به خانه پاکسازی کنند.در برخی از خانه ها چندین ستیزه جو آماده بودند.

افسر سابق ارتش آمریکا نیز می گوید مطمئنا جامعه چنین رفتاری رامحکوم می کند و باید به جهان از جمله مردم آمریکا توضیح دهیم که آنها در حال انجام  دادن چه کاری هستند.

ایوگنی فایدل افزود: محاکمه این افراد در صورتی که اکنون در ارتش نباشند مسئله جدی است زیرا باید دید چه دادگاهی می تواند این افراد را محاکمه کند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
هویت سربازان آمریكایی نا معلوم عكاس نامعلوم قربانیان نامعلوم اون هم بعد از 10 سال وانتشار آنهادراینترنت . همه یك چیز را ثابت میكند وآن چیزی نیست جزبه ایجاد وحشت ونشان دادن چهره ای ترسناك از ارتش آمریكا

نیازمندی ها