کشف دو کیلو گرم جواهرات

سارق معلم نما دستگیر شد

با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی کرمانشاه سارقی که تحت عنوان معلم خصوصی وارد منزل افراد ثروتمند می شد در فرصت مناسب با همدستی برادرش اقدام به سرقت می کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۴۴۴۰۷
سارق معلم نما دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا مرزبانی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: در پی وصول دو فقره پرونده سرقت به عنف از کلانتری های سطح شهر کرمانشاه که سارقان با استفاده از سلاح گرم و سرد وارد منازل شده و با بستن دست پای صاحب خانه اقدام به سرقت وجه نقد وطلاجات آنها می نمایند.

وی افزود: پرونده جهت کشف سرقت ها و دستگیری سارقان به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه با تشکیل یک تیم مجرب جهت کشف و دستگیری سارقان اقدامات خود را ابتدا با بررسی مجدد صحنه های سرقت، تحقیقات گسترده را آغاز که در حین تحقیقات اولیه محرز گردید، در کلیه سرقت ها، سارقان بدون هیچ گونه تخریبی و یا با استفاده از کلید وارد منزل شده و مستقیماً به محل نگهداری گاو صندوق که درب آن نیز باز بوده رفته اند.

این مقام انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: صاحبخانه ها در بازجویی ها اظهار کرده اند، درب منزل و گاوصندوق ها قفل بوده و ظن کارآگاهان بر آن داشت که سارقان اشخاصی هستند که اطلاعات بسیار دقیقی داشته اند.

سرهنگ مرزبانی گفت: با هماهنگی قضایی افرادی را که به هر عنوان به منزل مالباختگان ترددی داشته اند زیرنظر قرار داده که مشخص گردید، خانمی تحت عنوان معلم خصوصی به هرسه منزل تردد داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: دریک عملیات حساب شده و دقیق وبا استفاده از اصل غافگیری متهم به همراه برادرش که همدست وی بوده دستگیر و به اداره پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند ولی زمانیکه با دلائل و مدارک و مستندات مواجه شدند چاره ای جز بیان واقعیت را نداشتند.

سرهنگ مرزبانی گفت: متهمان در بازجویی به دو فقره سرقت به عنف منزل، یک فقره سرقت عادی منزل در سطح شهر کرمانشاه اقرار و مالباختگان نیز شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در خاتمه افزود: سرقت ها شامل دوکیلو گرم طلا و 450 میلیون ریال وجه نقد بودکه به مالباختگان مسترد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها