آیفون ایر، بدون دکمه هوم

مانند همیشه حرف و حدیث‌های زیادی درباره نسخه بعدی آیفون اپل به گوش می‌رسد. آیفون نسل بعدی که احتمالا آیفون Air نامیده می‌شود، تحولات متعددی خواهد داشت. علاوه بر امکانات داخلی و تقویت سخت‌افزاری آیفون ایر که مانند همیشه صورت می‌گیرد، قرار است آیفون ضخامتی نازک‌تر از همیشه داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۹۳۴۱

 نسخه ششم آیفون فقط چهار میلی‌متر ضخامت خواهد داشت تا نازک‌ترین گوشی هوشمند جهان شود. اما تحول بزرگی که قرار است تلفن هوشمند اپل را دگرگون کند، حذف دکمه هوم از روی آن است. اپل قصد دارد بدون بزرگ کردن اندازه آیفون، نمایشگر آن را بزرگ‌تر کند. بنابراین باید قید دکمه هوم را بزند تا جای بیشتری برای نمایشگر داشته باشد.

پیش از این نیز اپل با افزودن قابلیت assistive touch یا همان دکمه هوم مجازی به آیفون، حذف دکمه هوم را امتحان کرده بود که بیشتر کاربران برای خلاصی از خرابی‌های دکمه هوم، از این ویژگی استقبال کردند. همچنین قابلیت ناک تاچ نیز قرار است به این تلفن همراه اضافه شود تا نبود دکمه هوم مشکلی برای کاربران تلفن اپل ایجاد نکند. این‌طور به‌نظر می‌رسد که باید منتظر آیفونی باریک‌تر با صفحه نمایشی بزرگ‌تر باشیم، البته بدون دکمه هوم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها