نارضایتی سعید راد، مجید مظفری و پژمان جمشیدی از «شهرآورد»

فوتبال بود یا تسویه حساب شخصی؟

کد خبر: ۶۳۶۷۵۷
فوتبال بود یا تسویه حساب شخصی؟

برنامه «ورزش از نگاه دو» پنجشنبه شب - 26 دی ماه- میزبان سعید راد هوادارپرسپولیس و مجید مظفری طرفداران استقلال بود وآن ها در این برنامه برای یکدیگرکری خواندند. دیروز هم زمان با پخش دربی پژمان جمشیدی هم میهمان برنامه ورزشی شبکه سوم سیما بود. بعد از پایان مسابقه و نتیجه مساوی این دو تیم با آن ها درباره بازی تیم های مورد علاقه شان گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

سعید راد: بازیکنان مدام یکدیگر را می زدند

بازیگر توانا و حرفه ای سینما و تلویزیون که طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیس است و از نزدیک و در استادیوم شاهد این مسابقه بود درباره بازی این دو تیم گفت:امروز شاهد بازی ای بودیم که بازیکنان مدام یکدیگر را می زدند و برای یکدیگر گردن کلفتی می کردند و منتظر یک فرصت بدون خلاقیت بودندود راین شرایط چه توقعی از دو تیم می توان داشت؟!

/Media/Image/1391/11/29/634966852452532186.jpg

راد ادامه داد:90 هزار تماشاچی در استادیوم حضور داشتند و من وقتی در اردوی دو تیم بودم و دربرنامه ورزشی دیشب رفتم توقع این را داشتم بازیکنان دو تیم جنگنده باز کنند وچون مردم بازی خوب و گل می خواهند ولی گویی بازیکنان با مردم شوخی داشتند و معتقدم بازیکن باید بازی کند و گل بزند و گل بخورد ببازد و ببرد و این که محتاط عمل می کنند نمی دانم برای چیست؟
وی تصریح کرد: به هر قیمتی تمام تکنیک بازی را با کتک کاری به هم می زدند و نمی دانم این رفتارها برای چه بود؟ من بازی دو تیم را نپسندیدم نمی دانم فوتبال ما چه زمانی می خواهد جان بگیرد؟
راد افزود:فوتبال کشور در زمین چه کاری می کند که توقع دارند تماشاچی داشته باشند؟ فوتبال دوستان دوست دارند شاهد بازی خوبی باشند. باور کنید این 90هزار نفر تماشاچی را که در سرما در استادیوم بودند تحسین می کنم و آن ها هیجان و فوتبال خوب و بازی می خواهند و با تماشای این بازی دل سرد وافسرده شدند .آن ها آمده بودند تا خود را تخلیه کنند ولی بازی خوبی ندیدند و مدام دعوا و فحش و کتک کاری دیدند و دل زده شدند!واقعا این چه فوتبالی است؟
وی تصریح کرد: دیشب در برنامه «ورزش از نگاه دو» گفتم که یکی از آرزوهایم این است در بازی دربی شاهد جنگ هیجان مردم باشیم.مردم باید با تماشای بازی تیم های طرفدارشان لذت ببرند که این اتفاق نیفتاد
راد عنوان کرد:فوتبال هیجان های خود را دارد و در هر دو تیم بازیکنان به نامی بازی می کنندامیدوارم مسئولان ورزشی برنامه ریزی درستی انجام دهند و در حد حرف سخنان شان باقی نماند و مدیریت ها باید به خودشان بیایند.

مجید مظفری: استادیوم مکان تسویه حساب بازیکنان شده بود


بازیگر توانای سینما و تلویزیون کشور هم دراین باره به خبرنگارما گفت: بازی این دو تیم دارد شخصی می شود و مقصر بازیکنان هستند یعنی بازیکنان تیمی بازی نمی کنند بلکه شخصی بازی کردند وبازی دربی که شاهدش بودیم تیمی نبود و استادیوم مکان تسویه حساب بازیکنان شده بود وبازیکنان به فکر مردم نبودند و در صورتی که آن ها توقع داشتند مردم به تماشای بازی شان بیایند.

/Media/Image/1392/06/05/635132428442081471.jpg
مظفری افزود: معتقدم اگر امروز 90 هزار نفر در استادیوم حضور داشتند فقط به دلیل مصاحبه و کری خوانی شب گذشته من و سعید راد در برنامه «ورزش از نگاه دو» بود ودر غیر این تماشاگران تصمیم داشتند برای بازی به استادیوم نیایند اما با صحبت های ما آمدند تا آن روح جنگندگی را داشته باشند و به میدان بروند و با یکدیگر بجنگند نه این که شاهد تسویه حساب فردی بازیکنان باشند
وی ادامه داد:بازیکنان دنبال توپ نبودند بلکه یکدیگر را دنبال می کردند تا هم را بزنند و حرکات ناشایست انجام می دادند.
وی تصریح کرد:دیشب در برنامه «ورزش از نگاه دو» گفتم که یک فوتبالیست مانند زیدان در زمین بازی شاید در 90 دقیقه بازی کم تراز2 دقیقه توپ زیر پایش می آید و آن 88 دقیقه مابقی را چه کاری انجام می دهد که مرد فوتبال می شود؟ آن 88 دقیقه هنر و ارتباط خوبش با دیگر بازیکنان است که نشان می دهد مردم اول فوتبال است.
مظفری عنوان کرد:معتقدم باید این نسل فوتبال عوض شود و در فوتبال پایه دنبال جوانان با استعداد بروند و نسل جدیدی را وارد کنند تا بتوانیم فوتبال درست و حسابی داشته باشیم

پژمان جمشیدی: بازیکنان استرس داشتند

پژمان جمشیدی طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیس هم در این رابطه به خبرنگار ما می گوید:بازی به لحاظ فنی از سطح پایینی برخوردار بودو این مسئله به استرسی بر می گردد که بازیکنان داشتند و بر آن نتوانستند غلبه کنند.

/Media/Image/1392/09/04/635209942174367260.jpg
وی افزود: امیدوارم در آینده شاهد بازی های بهتری از دو تیم باشیم. (آخرین خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زانیار شاه محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
۰
۰
شرم اوره واقعااااااااااااا

نیازمندی ها