عکس: خانم لیما باز هم درست نشد!

کد خبر: ۶۳۵۵۲۸
عکس: خانم لیما باز هم درست نشد!

رونالدو کاملا به فکر ما بود که با توپ طلا خانم لیما را فتوشاپ کرد؛  با این همه کمی هم از ماژیک کمک گرفته ایم.

خبر رسید که تلویزیون تصویر خانم مجری را پخش نکرد مگر از دور! راستی خدا پدر خانم اشتون را بیامرزد که حجابش را درست کرد؛ وگرنه ما هیچ نمی فهمیدیم آقای ظریف داشته با کی مذاکره می کرده و اصلا اشتون زن بوده یا مرد!

 

/Media/Image/1392/10/24/635252856184088102.jpg

 

حتما به یاد دارید که پس از برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال، بر سر نحوه پوشش مجری زن این مراسم، حواشی گوناگونی ار جمله هجوم کاربران ایرانی به پیج مدل معروف برزیلی و مجری زن منشوری مراسم قرعه کشی جام جهانی رخ داد که دقایقی بعد از این اتفاق در کافه سینما پوشش داده شد.

ساعاتی پس از این حادثه، بسیاری از رسانه های معتبر جهان به این خبر پرداختند و موجب شد تا لیما در مصاجبه ای بگوید که برای اجرای مراسم اهدای توپ طلا از پوشش مناسب تری استفاده خواهد کرد تا ایرانی ها هم بتوانند مراسم را از تلویزیون خود تماشا کنند و نحوه پوشش من باعث سانسور و یا عدم پخش این مراسم برای آنها نشود.

در مراسم توپ طلا که ساعاتی قبل به پایان رسید و کریستین رونالدو توانست بالاخره توپ طلا را از آن خود کند یک سوژه دیگر نیز برای ایرانی ها وجود داشت و آن کسی نبود جز فرناندا لیما، که در کنار رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، اجرای این مراسم را بر عهده داشت.

گرچه تلویزیون ایران از ابتدا بنا را بر پخش زنده این مراسم نگذاشته بود اما پوشش امشب لیما باز هم به گونه ای بود که اگر مراسم به طور زنده ار نلویزیون ایران در حال پخش بود دست اندرکاران مجبور بودند از تمهیداتی چون نمای لانگ شات از استودیو و نمایشگر آن ماجرا را فیصله دهند.

 

روزگار نو و کافه سینما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها