لیگ قهرمانان اروپا

ریبری غایب بزرگ بایرن مونیخ

شمارش معکوس برای اعلام نام برنده توپ طلای 2013

ریبری: یا الان، یا هیچ وقت!

هافبک ملی پوش بایرن و یکی از سه کاندیدای گرفتن عنوان برترین بازیکن جهان گفت: این آخرین شانس من برای توپ طلای دنیاست.
کد خبر: ۶۳۴۸۰۱
ریبری: یا الان، یا هیچ وقت!

سایت جام جم ورزشی- فرانک ریبری گفت: هر چند این آخرین شانس من است اما به هیچ عنوان نگرانی ندارم. اگر توپ طلا را فردا نگیرم دیگر هیچ وقت دستم به آن نمی رسد. این توپ طلا پایان فوتبال من نیست و نگرفتن آن برای من فاجعه تلقی نمی شود هر چند خودم را بسیار لایق کسب آن می دانم. من در سال 2013 هر چه در توان داشتم انجام دادم و فکر نمی کنم بازیکن دیگری در دنیا به اندازه من تلاش کرده باشد.

فرانک ریبری افزود: مسی و رونالدو دو بازیکن بزرگ و شاخص هستند که تعداد گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانند. اجازه دهید برای مقایسه این دو از آمار استفاده نکنم، سبک مقایسه ما متفاوت است.من همه چیز را انجام داده‌ام، از آسیب دیدگی دوری کرده‌ام، و به طور مرتب برای تیمم بازی کرده‌ام. رونالدو گل‌های بی شماری به ثمر رسانده است، اما مسی همیشه بهترین بازیکن جهان است، هر چند او امسال بخاطر آسیب دیدگی مدت زیادی از میدان دور بود.

ملی پوش تیم فرانسه گفت: واقعیت این است که من ، مسی و رونالدو هر سه به یک اندازه برای کسب توپ طلای 2013 شانس داریم. از اخبار گوناگونی که در روزهای اخیر درباره شانس بیشتر یک کاندیدا مطرح می شود تعجب می کنم. این بی انصافی است و اصلا منطقی نیست. من در نزد خودم بیش از هر کس دیگری خودم را لایق این توپ طلا می دانم اما واقعیت این است که هر سه شانس داریم.

ریبری در ادامه گفت: من در بازی‌ها همه وظایف یک بازیکن را انجام داه‌ام. در تمام بازی‌ها تیمم به میدان رفته‌ام و موفق به کسب تمامی عناوین قهرمانی شده‌ام. معتقدم هر 3 نفر به یک اندازه شانس دارند و می‌توانند به این جایزه دست پیدا کنند.

ریبری خاطرنشان کرد: اگر من برنده شوم، آن را تقدیم به پدر و همسرم می کنم چون همیشه پشت سر من بوده‌اند، حتی در سخت‌ترین لحظات. من افکار آرامی دارم و در هر لحظه به توپ طلا فکر نمی‌کنم و برای خوابیدن نیازی به قرص های خواب آور ندارم. برای من توپ طلا می تواند یک نوع انتقام گیری فوق العاده از سختی‌ها باشد. اگر من برنده نشوم؟ زندگی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها