در اوکراین کامل می شویم

قلعه‌نویی: مشکل جباری حل می شود

گران ترین مربیان لیگ برتری چه کسانی هستند؟

قلعه نویی در صدر پردرآمدترین مربیان

اصولا در فوتبال بازیکنان بیشتر از مربیان پول می گیرند و درآمد کسب می کنند اما همیشه و همه جا استثناهایی وجود دارد که قوانین نوشته نشده را می شکنند.
کد خبر: ۵۷۵۸۸۹
قلعه نویی در صدر پردرآمدترین مربیان

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ در فوتبال ایران مربیان هر فصل گران تر می شوند و حساب و کتابی هم بابت اینکه چطور قیمت آنها به نرخ تصاعدی بالاتر می رود وجود ندارد. به هر حال وقتی بر روی افزایش غیر منطقی بازیکنان فوتبال هیچ نظارتی صورت نمی گیرد چرا دستمزدهای میلیاردی مربیان باید مورد انتقاد قرار بگیرد؟! لیست گران ترین مربیان کنونی فوتبال ایران به همراه دستمزدهایشان به شرح زیر است:
1- امیر قلعه نویی: تعجبی ندارد او نفر اول باشد. قلعه نویی خیلی وقت است که گران ترین مربی ایران لقب گرفته و تعجبی هم ندارد، او پر افتخار ترین مربی لیگ برتر است. گفته می شود گل این مربی با مبلغی و یک و نیم میلیاردی قرارداد خود را تمدید کرده است.
2- زلاتکو کرانچار: کرانچار نتوانست در هفته های پایانی لیگ دوازدهم قهرمانی در لیگ را به تیمش اهدا کند اما در رده گران ترین مربیان لیگ برتری در رده دوم قرار می گیرد. او حدود 600 هزار دلار پول می گیرد که با توجه به قیمت ارز مبلغ بسیار قابل توجهی خواهد شد.
3- علی دایی: ثروتمندترین ورزشکار ایرانی در میان گران ترین مربیان در رده سوم قرار می گیرد. از گوشه و کنار شنیده می شود که او برای پرسپولیس یک میلیارد تومانی آب خورده است که اگر طلب 300 میلیونی او از پرسپولیس را به این رقم اضافه کنیم رقم خیره کننده ای خواهد شد!
4- مجید جلالی: حضور در تراکتور سازی این مربی را هم به لیست گران ترین مربیان ایرانی اضافه کرد. جلالی که این روزها با جذب ستاره های مختلف  از تیم تبریزی یک کهکشان ساخته 880 میلیون تومان قرارداد بسته.
5- منصور ابراهیم زاده: او قرار بود اول سرمربی تراکتور سازی شود اما چون بر سر رقم قراردادش توافق نکرد سر از راه آهن در آورد تا جانشین علی دایی شود. رقم قرارداد او در حدود  یک میلیارد تومان است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها