نتیجه بازی فوتبال 2 رقمی شد

اسپانیا له کرد؛ اسپانیا 10 تاهیتی 0

تیم دوم اسپانیا در این مسابقه به میدان رفت و ده گل زد.
کد خبر: ۵۷۲۸۵۶
اسپانیا له کرد؛ اسپانیا 10 تاهیتی 0

 اسپانیا در ورزشگاه ماراکانا کنترل کامل بازی را در دست داشت و تاهیتی را ده بر صفر خرد کرد.

این بازی تیم اول رنکینگ فیفا با تیمی بود که 137 پله پایین‌تر قرار داشت و بسیاری پیش‌بینی می‌کردند نتیجه بازی دورقمی شود. فرناندو تورس در این مسابقه چهار گل زد و داوید ویا هم هت‌تریک کرد.

بنابرگزارش سایت گل، اسپانیا که با ترکیبی کاملا دگرگون‌شده بازی می‌کرد اکنون به همراه ایتالیا و برزیل به دور بعد راه یافته و تاهیتی هرچند از نظر ریاضی حذف نشده اما صعود آنها نیاز به چیزی فراتر از تخیل دارد!

ترکیب اسپانیا به جز سرخیو راموس کاملا تغییر کرده بود. آنها با این حال در دقیقه 5 به گل رسیدند. میکاییل روشه، دروازه‌بان تاهیتی نتوانست ضربه تورس را دفع کند و توپ از دستان او گریخت و به درون دروازه رفت.

دقایقی بعد تورس در حالی که ویا فضایی عالی داشت تصمیم گرفت خودش ضربه بزند و توپ را هم نتوانست گل کند.

اکثر حاضران در ورزشگاه از تیم اهل پلینزی فرانسه حمایت می‌کردند و هرگاه آنها از میانه میدان رد می‌شدند با تشویق گسترده‌ای روبرو می‌شدند. اما این اتفاق چندان روی نمی‌داد و اسپانیا بازی را کاملا در زمین تاهیتی در دست داشت. آنها سرعت بازی را کم کرده بودند و خود را خسته نمی‌کردند. اسپانیا در دقیقه 31 به گل دوم رسید. ویا توپ را به داوید سیلوا سپرد و او هم به راحتی گل زد.

دو دقیقه بعد تورس از تله آفساید گذشت، روشه را جا گذاشت و گل زد.

ویا در دقیقه 39 در حمله پنج به یک اسپانیایی‌ها صاحب توپ شد و دروازه خالی حریف را گشود.

ویا در دقیقه 49 گل دوم خودش را هم زد. چندین بازیکن اسپانیا منتظر سانتر ناچو مونریال بودند و ویا جلوتر از همه آن را گل کرد.

تورس در دقیقه 57 هت‌تریک خود را کامل کرد. پاس عالی خسوس ناباس تازه‌وارد به او رسید و او هم به آسانی گل زد.

ویا در دقیقه 64 بازی را هفت بر صفر کرد و گل سوم خود را زد. او فرار کرد و روشه در حالی که به نظر می‌رسید توپ را خواهد گرفت آن را نتوانست مهار کند. ویا ماند و دروازه خالی و گلی که به راحتی به ثمر رسید.

این بار نوبت به خوان ماتا رسید که گل بزند. او از دفاع حریف گذشت و توپ را به گوشه پایین دروازه زد. توپ از بین پاهای روشه رد شد و گل شد.

روشه سپس دو موقعیت خوب را از حریف گرفت که یکی روی ضربه ایستگاهی ویا بود و دیگری روی شوت سانتی کاسورلا.

دوازده دقیقه به پایان مسابقه مانده بود که ریکی آیتامای در محوطه جریمه سانتر ناباس را با دست زد اما پنالتی حاصل را تورس به تیر دروازه زد و باعث شد تماشاگران فریادی بلند بزنند!

اما تورس چند ثانیه بعد روی پاس رائول آلبیول از مدافعان حریف گذشت و گل نهم را زد.

تنها مساله این بود که عدد گل‌ها چه زمانی دورقمی می‌شود. این اتفاق در دقیقه 89 افتاد. سیلوا با شوتی محکم از داخل محوطه جریمه این گل را به ثمر رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مریم
Slovakia
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
۰
۰
ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببررررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااوووووووووووووووووووووووووووو
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها