مدیر مسئول روزنامه جام جم:

باید منتظر ترکیب کابینه جدید باشیم

بیژن مقدم مدیر مسئول روزنامه جام جم با بیان اینکه ساختار انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران اجازه تخلف گسترده و یا تقلب را نخواهد داد، گفت: آنانی که این تهمت‌ها را در سال 88 به نظام زدند، بدانند این لکه سیاه بر پیشانی آنان درج شده است.
کد خبر: ۵۷۲۵۸۱
باید منتظر ترکیب کابینه جدید باشیم

بیژن مقدم مدیرمسئول روزنامه جام جم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، به شعارها و وعده‌های حجت‌الاسلام حسن روحانی منتخب مردم ایران پیش از انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: آقای روحانی از ابتدا خود را یک فرد مستقل از جریان‌های موجود سیاسی معرفی کرد و با شعار اعتدال و استفاده از ظرفیت‌های عمومی در حوزه مدیریتی به میدان آمد.

وی گفت: اولین تحقق شعار آقای روحانی در کابینه‌اش بروز می‌کند و باید دید که ایشان در کابینه خود از چه افرادی استفاده و چه جریاناتی را به کار خواهد گرفت.

مدیرمسئول روزنامه جام جم با تاکید بر اخلاق انتخاباتی و پذیرش شکست توسط دیگر نامزدها خاطرنشان کرد: کسی که خود را در معرض داوری مردم قرار می‌دهد باید به نتایج انتخابات احترام بگذارد نه اینکه وقتی در انتخابات شکست بخورد، داوری مردم را نپذیرد.

مقدم اضافه کرد: انتخابات 92 با انتخابات سال 88 از لحاظ سازوکار هیچ تفاوتی نداشت چرا که در 92 نیز با همان سیستم، شرایط و نگاه انتخابات برگزار شد.

وی با بیان اینکه ساختار انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران اجازه تخلف گسترده و یا تقلب را نخواهد داد، گفت: نباید افرادی که در رقابت انتخاباتی شکست می‌خورند، انتخابات را زیر سؤال ببرند و بگویند انتخابات آزاد، سالم و قانونی نیست؛  و تنها وقتی برنده خودشان هستند انتخابات را سالم و قانونی بنامند.لذا آنانی که این تهمت‌ها را در سال 88 به نظام زدند بدانند این لکه سیاه بر پیشانی آنان ثبت شده است.

مدیرمسئول روزنامه جام‌جم انتخابات 92 را پاسخی به آشوب‌ها و لشکرکشی‌های خیابانی در سال 88 دانست و خاطرنشان کرد: افرادی که سال 88 به خیابان‌ها آمدند، بر مبنای یک حقیقت بیرونی به خیابان‌ها نریختند، بلکه با توهمی که عده‌ای  پدید آورنده آن بودند، آمدند.

مقدم با تاکید بر اینکه همه باید به قانون احترام بگذارند، تصریح کرد: کسانی که داوری مردم را می‌پذیرند دو پیام را صادر می‌کنند که یکی خطاب به مردم و احترام به آنان است و دیگری پایان بخشیدن به رقابت‌ها و شروع کردن فصل رفاقت‌ها خواهد بود.

وی همچنین در ادامه به دیدار دیگر نامزدها یازدهمین دوره رقابت‌های ریاست جمهوری با نامزد پیروز مردم اشاره و تاکید کرد: این دیدارهایی که نامزدها با منتخب مردم صورت دادند نشان دهنده اخلاق انتخاباتی این آقایان بود و این فرهنگ باید نهادینه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها