با کارگردان، بازیگران و تهیه‌کننده برنامه‌ عموهای فیتیله‌ای

فیتیله روراست است

جشن عموهای فیتیله‌ای در روز پدر

کارگردان «فیتیله، جمعه تعطیله» گفت: در سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) نوزاد تازه متولد شده‌ای به این برنامه آورده می‌شود که نام علی برای او انتخاب شده و پدر بزرگی در گوش او نخستین اذان زندگی‌اش را زمزمه خواهد کرد.
کد خبر: ۵۶۴۸۹۷

محمد مسلمی درباره ویژه برنامه فیتیله برای روز تولد حضرت علی(ع) و روز پدر به ایسنا گفت: برای این روز عموهای فیتیله‌ای شعرها و ترانه‌های شادی با موضوع پدر و امام علی(ع) آماده کرده‌اند.وی افزود: در روز پدر دو نمایش با نام‌های «یانگوم» و «رادیو سربازی» نیز در برنامه اجرا می‌شود که هر دو شاد و مفرح است.

مسلمی همچنین از ملاقات عموهای فیتیله‌ای با ایتام سخن گفت و افزود: در بخش فیتیله محبت، به سراغ تعدادی از ایتام رفتیم و برای آن‌ها برنامه اجرا کردیم؛ گزارشی از این ملاقات به یاد ماندنی تهیه شده که سوم خرداد پخش می‌شود.

این کارگردان با اشاره به حضور عموهای فیتیله‌ای در مسجد امام علی بن حسین(ع) گفت: با ورود به ماه مبارک رجب تصمیم گرفتیم که از بچه‌ها و بزرگ‌ترها دعوت کنیم در نماز جماعت این مسجد شرکت کنند، این دعوت بخوبی اطلاع‌رسانی شد و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت که گزارش آن روز جمعه از برنامه فیتیله، جمعه تعطیله پخش می‌شود. «فیتیله، جمعه تعطیله» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو است که جمعه هر هفته از ساعت 14 تا 16 از این شبکه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها