اعتبارم را راحت از دست نمی دهم

شمسایی: تیم ملی جای منت گذاشتن نیست

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی همه وجود من است اما فعلا که خبری از من نشده و در موعد مقررش درباره حضور و یا عدم حضور در تیم صحبت می‌کنم.
کد خبر: ۵۵۵۲۰۵
شمسایی: تیم ملی جای منت گذاشتن نیست

وحید شمسایی در خصوص حضورش در تیم فوتسال شنزن چین عنوان کرد: آن چیزی که تصور می کردم را در این مسابقات ندیدم در واقع من پیش از اعزام به چین پیشنهادی هم از یک تیم عراقی داشتم که وقتی با حسین شمس و صادق درودگر مشورت کردم حضور در باشگاه شنزن چین را به من توصیه کردند. در این سفر علی مانوسی فر و حامد علیخانی مرا بسیار کمک کردند.
وی ادامه داد: چین اگر جز سه، چهار تیم برتر آسیا نباشد در رده‌های 6 تا 7 قرار دارد، در مجموع مسابقات خوبی بود و تیم شنزن نیز به هدف خود یعنی صعود به جام باشگاه‌های آسیا دست یافت. من هم فکر کنم بیش از آن چیزی که فکر می کردم برای آنها بازی کردم.
کاپیتان سابق تیم ملی درباره اینکه اگر به گذشته بازگردد باز هم چنین انتخابی انجام خواهد داد گفت: خیر چنین انتخابی را انجام نمی‌دهم به هر حال جدای از مسائل مالی اعتبار فوتبالیست‌ها هم مطرح است، من اعتبار خود را خیلی راحت به دست نیاوردم که بخواهم راحت از دست دهم. البته در تیم بسیار خوبی بازی کردم واقعا به من احترام می‌گذاشتند و الگوی مسابقات بودم.
شمسایی تصریح کرد: باید هر چه زودتر ما از خواب غفلت برخیزیم، ما دنیای استعداد هستیم و هم اکنون تیم ها در تلاش هستند تا سطح خود را ارتقا دهند، ما باید تلاش خود را انجام دهیم تا از این موضوع عقب نیفتیم.
وی افزود: در تیم فیلیپینی سه ایرانی حضور داشتند که در گذشته در تیم ملی بازی می کردند هر چند فیلیپین شاید اسمی نداشته باشد اما با قدرت و دوندگی بالای ظاهر شدند، خدا را 100 هزار مرتبه شکر که تجربه خوبی کسب کردم.شمسایی درمورد برخوردهای کادر فنی این تیم با وی یادآور شد: روزی مرا صدا کردند و گفتند شماره 8 برای ما بسیار مرغوب است و ما به هیچ کس این شماره را نداده بودیم، در چین به عدد 8 اهمیت زیادی قائل هستند، سرمربی تیم اعلام کرد با توجه به اینکه تو سنبل و قهرمان من بودی شماره 8 را بر تن کن و در آخرین بازی یادگاری به من بده، من هم این کار را انجام دادم و در آخرین بازی پیراهنم را از تنم درآوردم و به او دادم.
وی با اشاره به مصدومیتی که در دیدار نیمه نهایی برای او به وجود آمده بود عنوان کرد: مصدومیتم به گونه‌ای بود که نتوانستم در دیدار فینال بازی کنم در واقع در بازی با تایسون نام ویتنام پیش از آغاز بازی زمانی که در حال گرم کردن بودیم، شدیدا آسیب دیدم و نیمه اول به میدان نرفتم و در نیمه دوم 10 دقیقه بازی کردم اما نتوانستم در وقت‌های اضافه اول هم بازی کنم. در حالی که سه دقیقه و 20 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، خودم به سرمربی تیم گفتم که به میدان بروم که توانستم یک گل و یک پاس گل بدهم.
شمسایی یادآور شد: مسئولان مرا در مالزی به بیمارستان بردند و خیلی جالب بود که برای بازی فینال خودشان گفتند که به هیچ عنوان انتظار بازی از تو نداریم و فقط به خاطر احترام است که نامت را در لیست قرار دادیم، اما ما به هدف خود رسیده‌ایم و نیازی نیست که به میدان بروی.کاپیتان سابق تیم ملی تصریح کرد: من در این دوره از مسابقات 7 گل به ثمر رساندم، 8،9 پاس گل دادم ودر سه بازی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم، خدا را شکر که سربلند از این موضوع بیرون آمدم.
شمسایی در مورد حضورش در تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: پیش از سفر به چین با افشین دبیری صحبت کردم من در هر تیمی که باشم برای قهرمانی تلاش می‌کنم، معتقدم تا قراردادی روی کاغذ امضا نشود چیزی تمام نشده است، اما صحبت‌های خوبی انجام داده ایم.
وی درباره اینکه افتخاری اعلام کرده نامش در لیست بازیکنان قرار گرفته و با نظر خسوس به تیم ملی دعوت خواهد شد، تصریح کرد: من به چین نرفتم که خسوس بخواهد بازی‌های من را ببیند، همواره بر اصول خود پایبند بوده و از افتخاری هم بابت این لطفش ممنونم برای تیم ملی جایی نیست که منت بگذاریم. تیم ملی همه وجود من است اما فعلا که خبری از من نشده و در موعد مقررش درباره حضور و یا عدم حضور در تیم صحبت می‌کنم.
شمسایی در پایان از پیشنهاد چند باشگاه در مسابقات آسیایی خبر داد و به فارس  گفت: هنوز درباره این پیشنهادها فکر نکردم و باید در زمان کافی در مورد انها تصمیم بگیرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها