دوری شر از شادی مردم

به منظور برگزاری هرچه بهتر و به دور از آسیب های احتمالی مراسم چهارشنبه آخر سال، شهرداری منطقه 16 اقدامات گسترده ای انجام دادهاست.
کد خبر: ۵۴۸۴۹۶
دوری شر از شادی مردم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 مهندس سید محسن اسدی شهردار و رئیس ستاد بحران منطقه از اقدامات پیشگیرانه این ستاد در آخرین سه شنبه سال 91 خبر داد وگفت: کارشناسان و پرسنل ستاد بحران منطقه در ستاد مرکزی و نواحی ششگانه با استفاده از امکانات و تجهیزات لازم در آماده باش کامل به سر می برند.

وی این آماده باش را به منظور پیشگیری از حوادث و آسیب های احتمالی در این روز عنوان کرد.
 
اسدی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای به منظور هماهنگی های لازم و بهره برداری از همه امکانات و ظرفیت های موجود با رؤسا و مسئولین ادارات و سازمانها و نهادهای مرتبط افزود: برای آگاه سازی شهروندان نسبت به  تهیه وانتشار بروشورهای اطلاع رسانی مخاطرات چهارشنبه آخر سال اقدام و تلاش شده تا با کاهش حوادث احتمالی این مراسم، شر را از شادی مردم دور کنیم.

شهردار منطقه 16 در ادامه به اقدامات انجام گرفته در حوزه خدمات شهری هم اشاره کرد و گفت:ضمن آماده باش همه پرسنل حوزه خدمات شهری، در محل های بحران زای نواحی ششگانه  تانکر آب و هیدرو پلاست مستقر می شود.
 
اسدی به جمع آوری سطل های زباله مکانیزه و ضایعات قابل اشتعال در سطح منطقه را مورد توجه قرار داد و گفت:برای جلوگیری از آتش سوزی احتمالی در این روز  حوزه خدمات شهری اقدام به جمع آوری سطل های زباله مکانیزه و ضایعات از قبیل چوب و.. از سطح نواحی می کند.

شهردار منطقه 16 همکاری و احتیاط لازم توسط شهروندان گرامی را در برگزاری این مراسم شاد سنتی در پایان سال را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: کلاس های آموزشی ویژه چهارشنبه آخر سال در مدارس-مساجد و پایگاه های بسیج نیز با  هدف افزایش سطح آگاهی مردم در خصوص آشنایی با مخاطرات چهارشنبه سوری و نحوه مقابله با آن در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها