تقدیر امام جمعه بجنورد از رسانه ملی

نماینده خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی، امام جمعه بجنورد و مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، عملکرد رسانه ملی و استانی را در پوشش حضور حماسه ساز مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ستود.
کد خبر: ۵۴۰۱۸۹
تقدیر امام جمعه بجنورد از رسانه ملی

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین روابط عمومی رسانه ملی؛ آیت الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در دیدار مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی ضمن تاکید بر نقش رسانه ملی در بصیرت بخشی جامعه و ارتقاء سطح آگاهیهای سیاسی و اجتماعی مردم افزود: تلاش صدا و سیمای خراسان شمالی در انعکاس رویدادهای ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین حماسه سازی مردم شریف استان خراسان شمالی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ستودنی است.

همچنین حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه بجنورد و قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در استان نیز در این دیدار با اشاره به نقش مهم صدا وسیما در اطلاع رسانی و انعکاس راهپیمایی 22 بهمن گفت: وحدت و همدلی و وفاق مردم خراسان شمالی در پشتیبانی از ولایت مثال زدنی است.

گفتنی است حجت الاسلام عابدینی، مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان نیز با تقدیر از صدا وسیمای استان گفت: مرکز خراسان شمالی توانست با برنامه‌های مناسب در دهه فجر خدمات نظام را به مردم منعکس کند.

مهدوی، مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی نیز با تقدیر از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: 21 گروه خبری، رادیویی و تلویزیونی انعکاس این حماسه عظیم مردمی را در شبکه‌های سراسری صدا وسیما برعهده داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها