«خوشه های اقتصادی» عنوان برنامه ایست از گروه جهان و اقتصاد رادیو اقتصاد که روزهای شنبه هر هفته وضعیت واحد های فعال در عرصه اقتصاد و نقش آنان را در توسعه اقتصادی و صادرات کشور بررسی می کند.
کد خبر: ۴۸۸۵۳۹

برنامه «خوشه های اقتصادی» روز شنبه با حضور عبدالرسول دیوسالار نویسنده کتاب «قدرت اطلاعات و تاثیر اطلاعات بر نظریه توسعه» به نقد و بررسی این کتاب می پردازد.

این برنامه روز شنبه از ساعت 11:45 تا 12:45 دقیقه از شبکه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می رود.

تلاش  اقتصادی

«تلاش  اقتصادی» برنامه ایست از گروه جهان و اقتصاد شبکه اقتصاد که شنبه ها از این شبکه  به روی آنتن می رود.

عبدالرضا بساک، کارآفرین و پرورش دهنده زنبور عسل که به مدت 16 سال مدیر کل پشتیبانی امور عشایر کشور نیز بوده اند، در رابطه با فعالیت ها و تجربیاتش در این حرفه و تولید عسل و همچنین در ارتباط با کارآفرینی، ایجاد اشتغال ، تولید، کسب و کار و خلاقیت، مطالب مفید و ارزشمندی را برای شنوندگان این برنامه بیان خواهند نمود.

«تلاش اقتصادی» روزهای شنبه از ساعت 19 تا 19:30 به سردبیری و تهیه کنندگی رضا عزتی از رادیو اقتصاد  تقدیم مخاطبان گرامی خواهد شد.

صنعت و سلامت

«صنعت و سلامت» عنوان برنامه ایست از گروه ایران و اقتصاد رادیو اقتصاد  که روزهای پنجشنبه از این شبکه رادیویی تقدیم مخاطبان می شود.

نقاط پنهان رابطه بین سلامت روحی و روانی کارمندان و ارتباط آن با بالا رفتن بهره وری در یک محیط ، موضوع اصلی برنامه این هفته «صنعت و سلامت» خواهد بود.

به مناسبت هفته تامین اجتماعی، این برنامه به نقش مهم بیمه های حمایتی در محیط کار و اثرات مثبت آن در روحیه کارمندان و آسودگی خاطر کارفرمایان، خواهد پرداخت.

محمد اشرفی دبیر کل سازمان تامین اجتماعی، دکتر رحیمی کارشناس مجری و دکتر عرفانیان پور، کارشناس این هفته برنامه خواهند بود.

«صنعت و سلامت» روز های پنجشنبه از ساعت 13:15 تا 13:55 از شبکه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می رود.

گذر تجارت

«گذر تجارت» عنوان برنامه ایست از گروه دانش و اقتصاد رادیو اقتصاد که روزهای چهارشنبه ازاین شبکه رادیویی پخش خواهد شد. آشنایی با پیشکسوتان و موسپیدان مشاغل و صنوف مختلف بویژه مشاغل سنتی، موضوع بحث این برنامه خواهد بود.

حبیب الله جاسبی و سید جمال احمدی از پیشکسوتان صنف حلواپزان، مهمان برنامه گذر تجارت خواهند بود و از تجربیات و موفقیت های کاری و شغلی خویش در این برنامه برای شنوندگان صحبت خواهند کرد.

برنامه «گذر تجارت» روزهای چهارشنبه از ساعت 18 تا 18:50 از شبکه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می رود.

اندیشه های اقتصادی

«اندیشه های اقتصادی» عنوان برنامه ایست از گروه دانش و اقتصاد رادیو اقتصاد که همه روزه به پخش همایش ها و سخنرانی های اقتصادی می پردازد.

دکتر مرتضی طالع ماسوله قائم مقام مدیر عامل پرتابل اکیپ و دکترای توسعه، در ارتباط با نقش فضای مجازی به منظور میزبانی تجارت الکترونیک، در این برنامه صحبت خواهند کرد.

برنامه «اندیشه های  اقتصادی» هر شب به سردبیری آصف نظری، از ساعت 22 تا 22:30 دقیقه از رادیو اقتصاد تقدیم شنوندگان خواهد شد.

خطوط تجاری

«خطوط تجاری» عنوان برنامه ایست از گروه اطلاع رسانی  و اقتصاد رادیو اقتصاد راه های ارتباطی کشور را مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه روز جمعه  با حضور دکتر پدیدار، مشاور ریاست سازمان صداوسیما، تهدید ها و فرصت های این صنعت، تاثیر تحریم ها بر حمل و نقل بین المللی و نقش حمل ونقل بین المللی در توسعه اقتصادی کشور، خواهد پرداخت.

برنامه «خطوط تجاری» روزهای جمعه از ساعت 17 تا 17:55دقیقه به سردبیری مهسا میرچی از رادیو اقتصاد به روی آنتن می رود.

یک استکان چای داغ

«یک استکان چای داغ» ‌برنامه ایست از گروه ایران و اقتصاد رادیو اقتصاد که روزهای پنجشنبه از این شبکه پخش می شود.

معرفی نخبگان کشور در حوزه های اقتصادی، تجارت و بازرگانی، شالوده و طرح اصلی این برنامه را تشکیل می دهد.

در برنامه این هفته، مهندس علی نقیب عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران و از نخبگان اقتصادی کشور، در ارتباط با تحصیلات و زندگینامه، تجربیات و موفقیت های شغلی و تحصیلی خویش برای شنوندگان گفت وگو خواهند کرد.

برنامه «یک استکان چای داغ» به سردبیری و تهیه کنندگی حسین سلطانی از ساعت 21 تا 21:50 دقیقه پنجشنبه شب ها از شبکه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها