فردی که با راه‌اندازی سایت همسریابی از دختران جوان سوءاستفاده می‌کرد، دستگیر شد. ماموران پلیس استان کهکیلویه و بویراحمد در پی شکایت دختری مبنی بر دریافت ایمیل‌های تهدیدآمیز، اقدامات خود را برای شناسایی این فرد یا افراد آغاز کردند.
کد خبر: ۴۷۸۰۶۷

بنا بر اظهارات شاکی چندی پیش از طریق یکی از سایت‌های همسریابی با فردی آشنا شد و پس از مدتی بنا به درخواست متهم چندین عکس خود را برای او ارسال کرد.

شاکی پس از مدتی با دریافت ایمیل‌هایی مورد تهدید قرار گرفت و به همین دلیل اقدام به طرح شکایت کرد و کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌ها، متهم را شناسایی و پس از عملیاتی ویژه وی را دستگیر کردند.

اعتراف به سرقت از 50 خودرو

سارق لوازم خودرو که بیش از 50 فقره سرقت در جنوب شرق تهران انجام داده بود به دام افتاد.

ماموران پلیس تهران با کسب خبری از منابع موثق مبنی بر فعالیت یک سارق حرفه‌ای به نام صابر تحقیقات خود را شروع کردند و فهمیدند این فرد از سوی پلیس آگاهی تحت تعقیب است. به همین دلیل محل‌های تردد متهم به صورت شبانه روزی تحت کنترل قرار گرفته شد.

ماموران متهم را در منزلش در حالی​که قصد فرار داشت، دستگیر کردند و این مرد در باز جویی‌های به عمل آمده به بیش از 50 فقره سرقت لوازم خودرو و چند مورد سرقت خودرو اقرار کرد.

اعتراف سارق حرفه‌ای به 20فقره سرقت منزل

سر کلانتر ششم پلیس پایتخت از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل با 20 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم تاکنون 6 میلیون تومان از فروش اموال مسروقه به​دست آورده است.

سرهنگ عباس دانشجو، سرکلانتر ششم پلیس پایتخت در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس اظهار کرد: ماموران کلانتری 156 افسریه با کسب چند مورد گزارش‌های مردمی از شهروندان در این منطقه بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کردند. وی ادامه داد: پلیس حین انجام یک سری طرح‌های پلیسی و کنترل‌های نامحسوس به فردی که در حال پرسه‌زنی در منطقه قصرفیروزه بود مشکوک شده و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ دانشجو افزود: متهم طی بازجویی‌های فنی پلیسی لب به اعتراف گشود و به 20 فقره سرقت منزل در جنوب شرق پایتخت اقرار کرد و در ادامه اعترافاتش گفت با زیر نظر قرار دادن خانه‌ها، وقتی ساکنان در خانه نبودند از طریق پنجره وارد خانه شده و اقدام به سرقت می‌کرده است. وی بیان کرد: متهم از منازل طلاجات، وجه نقد ، دوربین و... سرقت می‌کرده است و تاکنون 6 میلیون تومان بابت فروش اموال مسروقه به​دست آورده است. دانشجو در خاتمه اظهار کرد: متهم ضمن تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه ششم آگاهی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها