برنامه ترکیبی زنده " حیات الهی " به تهیه کنندگی نوروز پورمند با رویکرد مذهبی- معارفی به اطلاع رسانی و بررسی و تبیین کارشناسی پیرامون مباحث دینی و معارفی خانواده های مخاطبان آذری زبان اعم از احکام و اصول و فروع دین و... از سیمای آذری شبکه جهانی سحر می‌پردازد.
کد خبر: ۴۶۴۰۸۰

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، به گفته نوروز پورمند این برنامه که از فروردین سال 91 از استودیوی زنده شبکه جهانی سحر روی آنتن است به تعداد 104 برنامه 30 دقیقه‌ای برای طول سال با حضور کارشناس- مجری برای مخاطبان آذری زبان در نظر گرفته شده است.

تهیه کننده برنامه زنده "حیات الهی" ادامه داد: این برنامه پربیننده که چند سالی است مخاطبان بسیاری را در جمهوری آذربایجان جذب و جلب خود کرده است. با توجه به کمبود کیفی و کمی وجود روحانیون و مبلغان دینی و خلأ برنامه های دینی و معارفی در جامعه مخاطب و همچنین با توجه به شدت نیاز مخاطبان جمهوری آذربایجان، شیعیان ترکیه و مخاطبان آذری زبان سایر کشورها به یک برنامه معارفی که بتواند پاسخگوی نیازهای فکری آنان باشد، در راستای پاسخگویی به شبهات و سئوالات شرعی مخاطبان طراحی شده است.

پورمند؛ احکام، اصول و فروع دین، مناسبت های هجری- قمری سال و ... را از جمله عناوینی یاد کرد که با حضور کارشناسان مذهبی از حوزه علمیه قم و با مجری گری یکی از کارشناسان فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که به مدت 5 سال در جامعه مخاطب حضور یافته و در مدت ماموریت خود با نیازهای اطلاعاتی بینندگان در حوزه مباحث دینی و معارفی آشنا شده است، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

زمان پخش برنامه ترکیبی زنده "حیات الهی"شنبه و سه شنبه ها از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:00 به وقت تهران و ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۰:30 به وقت جمهوری آذربایجان در نیمه اول سال شمسی (۲۱ مارس لغایت ۲۲ سپتامبر) و از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:0۰ به وقت تهران و ساعت ۱۹:۰۰تا ۱۹:3۰ به وقت جمهوری آذربایجان در نیمه دوم سال شمسی(۲۳ سپتامبر لغایت ۲۰ مارس) و زمان تکرار:یکشنبه ها و چهارشنبه ها از ساعت 14:00 تا 14:30 به وقت تهران و ساعت 14:30 تا 15:00 به وقت جمهوری آذربایجان در نیمه اول سال شمسی (۲۱ مارس لغایت ۲۲ سپتامبر) و از ساعت ۱3:00 تا 13:30به وقت تهران و ساعت 13:30تا 14:00 به وقت جمهوری آذربایجان در نیمه دوم سال شمسی(۲۳ سپتامبر لغایت ۲۰ مارس) است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها